dgo2 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 hoe rekruteer je iemand? dgo2 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 hoe rekruteer je iemand? Door (met een willekeurig wapen) op een ganglid te richten en vervolgens op 'G' (PC) of (PS2/Xbox) te drukken. Reageren
dgo2 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 hoe moet je er dan zes tegelijk vervoeren er passen er maar 4 in een auto Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Dan kan je de bus of coach gebruiken. De bus is nergens te vinden maar rijd gewoon (heel) soms op de weg. De coach rijd vaker dan de bus en is hier anders te vinden: [Vindplaats]. De bus en coach vind ik vaak rond de het vliegveld van Los Santos. PS: in een bus of coach passen 8 mensen/gangleden. Ik dacht +jezelf. Reageren
dgo2 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Dan kan je de bus of coach gebruiken. De bus is nergens te vinden maar rijd gewoon (heel) soms op de weg. De coach rijd vaker dan de bus en is hier anders te vinden: [Vindplaats]. De bus en coach vind ik vaak rond de het vliegveld van Los Santos. PS: in een bus of coach passen 8 mensen/gangleden. Ik dacht +jezelf. thanks Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Als ik het goed heb lag het ook aan hoeveel respect je had.. Als je niet genoeg respect hebt zullen ze soms niet naar je luisteren, dat gebeurd bij mij ook wel eens aan het begin van de storyline. Reageren
dgo2 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 kan je ook met meer dan 8 personen tegelijk reizen Reageren
dgo2 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) hoe moet je als je 10 mensen gerekruteerd heb rijden Bewerkt: 26 augustus 2008 door -Matthijs- Beide topics samengevoegd. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Instappen en 7 mensen aan hun lot overlaten. Of een bus pakken natuurlijk. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 hoe moet je als je 10 mensen gerekruteerd heb rijdenJe kan maar maximaal 7 homies rekruteren, ook met cheats en/of trainers is aan dit aantal niets te veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.