Jump to content

rekruteren

Recommended Posts

Geplaatst:
hoe rekruteer je iemand?

Door (met een willekeurig wapen) op een ganglid te richten en vervolgens op 'G' (PC) of Upbutton.gif (PS2/Xbox) te drukken.

Geplaatst:

Dan kan je de bus of coach gebruiken. De bus is nergens te vinden maar rijd gewoon (heel) soms op de weg. De coach rijd vaker dan de bus en is hier anders te vinden: [Vindplaats]. De bus en coach vind ik vaak rond de het vliegveld van Los Santos.

PS: in een bus of coach passen 8 mensen/gangleden. Ik dacht +jezelf.

Geplaatst:

Dan kan je de bus of coach gebruiken. De bus is nergens te vinden maar rijd gewoon (heel) soms op de weg. De coach rijd vaker dan de bus en is hier anders te vinden: [Vindplaats]. De bus en coach vind ik vaak rond de het vliegveld van Los Santos.

PS: in een bus of coach passen 8 mensen/gangleden. Ik dacht +jezelf.

thanks

Geplaatst:

Als ik het goed heb lag het ook aan hoeveel respect je had.. Als je niet genoeg respect hebt zullen ze soms niet naar je luisteren, dat gebeurd bij mij ook wel eens aan het begin van de storyline.

Geplaatst: (bewerkt)

hoe moet je als je 10 mensen gerekruteerd heb rijden

Bewerkt: door -Matthijs-
Beide topics samengevoegd.
Geplaatst:
hoe moet je als je 10 mensen gerekruteerd heb rijden
Je kan maar maximaal 7 homies rekruteren, ook met cheats en/of trainers is aan dit aantal niets te veranderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...