Gta Bram Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Ga naar helitours. Stap in een helicopter om een tour te maken ( driehoekje ingedrukt houden ) en wacht tot je weer terug bij het station bent. Druk dus NIET op skip, want dan lukt het niet. Als je dan bijna bij het station bent, en de piloot wil gaan landen, spring dan ongeveer vanaf 2 meter hoog uit de helicopter, en de heli zal gewoon in de lucht blijven hangen! ( Bij mij dan toch ) De helicopter blijft dan gewoon in de lucht hangen. Ik schoot de piloot dood en hij bleef nog steeds hangen. Ook toen ik hem liet ontploffen bleef hij hangen. Best grappig ik moet nog een filmpje maken dus probeer zelf maar eens uit! EDIT: Toen ik het filmpje wou maken lukte het niet. Ik had de eerste keer gewoon geluk ofzo... Bewerkt: 26 augustus 2008 door Gta Bram Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Goeie ontdekking! Ik ga het zo ook eens proberen. Ik denk dat dit topic beter in het Glitches en Bugs topic thuis hoort. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Goeie ontdekking! Ik ga het zo ook eens proberen. Ik denk dat dit topic beter in het Glitches en Bugs topic thuis hoort. Sorry ik wou het zo graag posten dat ik het vergeten was Reageren
Dieko Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Dat is een goeie ontdekking! Maar ik heb capture app, mag ik het opnemen? Reageren
Gta Bram Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Dat is een goeie ontdekking!Maar ik heb capture app, mag ik het opnemen? Ja is goed, ik heb het ook al geprobeerd maar het lukte niet. Wel 5 keer geprobeerd ofzo, maar het lukte de eerste keer wel. Reageren
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 leuk gevonden Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 ik ga het ook is proberen Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 whahaha lol mij is het ook een keer gelukt ik deed hetzelfde als jij Reageren
Dieko Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik heb het geprobeerd(een keer ) maar het lukte niet. Ik ga het nog paar keer proberen. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 whahaha lol mij is het ook een keer gelukt ik deed hetzelfde als jij Gelukkig...! Toch nog meer bewijs. Ik dacht toen ik het de laatste 5 x niet lukte, ojee straks denken ze dat het niet waar is ofzo, spam ofzo :$ Dankjewel Tommy!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.