spindy Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 ik heb save game gedownload en hij staat bij load games maar als ik hem dan start dan begint die bij het begin? wat moet ik doen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 ja dat heb ik ook wel eens gehad. Waarschijnlijk ligt het aan de versie, jij hebt mischien v2 en de savegame is v1. Ik weet helaas niet wat je hieraan kan doen (behalve je sa patchen) Maar let op, dit is niet altijd het geval! dus patch niet voordat je weet dat je gaat modden of je savegame alleen dan kan laten werken! de patch is namelijk naar mijn weten minder stabiel. PS: welkom heh Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Welkom op dit forum! Dat lijkt me vreemd. Welke Savegame heb je precies gedownload? Hierboven: Als je Versie 2 hebt van San Andreas. En je download een Savegame die voor Versie 1 is. Dan kan je al niet eens zien of hij bij het begin begint of niet. Want je kunt geen Savegames van Versie 1 laden als je Versie 2 beschikt. Bewerkt: 26 augustus 2008 door DSgregor Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 ja dat heb ik ook wel eens gehad. Waarschijnlijk ligt het aan de versie, jij hebt mischien v2 en de savegame is v1. Ik weet helaas niet wat je hieraan kan doen (behalve je sa patchen) Maar let op, dit is niet altijd het geval! dus patch niet voordat je weet dat je gaat modden of je savegame alleen dan kan laten werken! de patch is namelijk naar mijn weten minder stabiel. PS: welkom heh Met die Patch is anders niks mis hoor. Hij zorgt er alleen voor dat je kan Mods kan plaatsen. Maar als je het spel downgraded (de patch installeren) moet je nog altijd V2-savegames spelen. Het zorgt er dan wel voor dat ie naar V1 gaat, maar naar mijn weten moet je V2-savegames blijven spelen. Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Welkom op dit forum! Dat lijkt me vreemd. Welke Savegame heb je precies gedownload? Hierboven: Als je Versie 2 hebt van San Andreas. En je download een Savegame die voor Versie 1 is. Dan kan je al niet eens zien of hij bij het begin begint of niet. Want je kunt geen Savegames van Versie 1 laden als je Versie 2 beschikt. Als ik op versie 2 een versie 1 savegame start, dan begint hij bij het begin. Als ik op een versie 1 een versie 2 savegame start, doet hij het gewoon. Ben hier nog al eerder oolk al een topic over gestart. Reageren
Swiggers Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Dat is pas vreemd! Dan ben je geloof ik de enigste die dat kan! De meeste, kunnen geen Savegames van Versie 1 starten, als ze Versie 2 hebben en andersom. Reageren
spindy Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 heb versie 1 gedownload want weet nie tof ik 1 of 2 hebt en dank je ben door me vriend verslaafd geworden maar me computer was gecrashed dus was alles kwijt en wil niet WEER overnieuw beginnen (als es eerder gebeurd) Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Als ik op versie 2 een versie 1 savegame start, dan begint hij bij het begin. Als ik op een versie 1 een versie 2 savegame start, doet hij het gewoon. Ben hier nog al eerder oolk al een topic over gestart. Heb jij je GTA: SA gepatched? Op de patch kan je namelijk wel V2-savegames spelen, maar op de V2 geen V1-savegames. Reageren
spindy Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 geen idee wat patchen is maar heb versie 2 gedownload en nu doet tie het wel!! Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Als ik op versie 2 een versie 1 savegame start, dan begint hij bij het begin. Als ik op een versie 1 een versie 2 savegame start, doet hij het gewoon. Ben hier nog al eerder oolk al een topic over gestart. Heb jij je GTA: SA gepatched? Op de patch kan je namelijk wel V2-savegames spelen, maar op de V2 geen V1-savegames. Toch wel he DSgregor!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.