Remi-X Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb een Mod voor de dff en txd files van de ene VCNMAV. Maar welke voertuig is dat? K denk een heli. Het heet een ChillCopter, en het is een stoel met een paar wieken erboven... (san andreas) Bewerkt: 26 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
K.O. Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 VCNMAV staat natuurlijk voor VCN Maverick. Dat had je zelf toch ook wel kunnen bedenken? Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) ik ken alleen maverick en police maverick. Het zal wel die eerste zijn. en soms zie ik zoeits toch over het hoofd heh! En wat jij laat zien is vice city, srry dat ik het er niet bij geschreven had. Ik bedoel sa. Bewerkt: 26 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
tjippie Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 ik ken alleen maverick en police maverick. Het zal wel die eerste zijn. en soms zie ik zoeits toch over het hoofd heh! man volgens mij is 't de vice city news maverick. greets, tjippie btw die vliegt toch wel rond daaro? Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 nee k bedoelde dus sa Reageren
Puma Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) De "VCNMAV" is inderdaad de VCN-Maverick. Echter, als je "vehicles.ide" opent en de lijn van "VCNMAV" opzoekt, zul je zien dat de VCN-Maverick in "handling.cfg" weer "COASTMAV" heet, en in het spel (in de scripts (denk ik)) "SANMAV". Verkijk je dus nooit op de originele naam van een voertuig. Als je de handling-lijn niet kan vinden, raadpleeg dan gewoon de lijn van het desbetreffende voertuig in "vehicles.ide"! Bewerkt: 26 augustus 2008 door Puma Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 in sa spawnt hij geloof ik nergens, maar als je 3 sterren of meer hebt komt de politie heli met die erbij. Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 owkeej, raar. Dan is het dus ook moeilijk te kapen en heb je al snerl een spawner nodig... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.