Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een Mod voor de dff en txd files van de ene VCNMAV. Maar welke voertuig is dat? K denk een heli. Het heet een ChillCopter, en het is een stoel met een paar wieken erboven...

(san andreas)

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!

ik ken alleen maverick en police maverick. Het zal wel die eerste zijn. en soms zie ik zoeits toch over het hoofd heh!

En wat jij laat zien is vice city, srry dat ik het er niet bij geschreven had. Ik bedoel sa.

Bewerkt: door R[E]/\/\i!i!
Geplaatst:

ik ken alleen maverick en police maverick. Het zal wel die eerste zijn. en soms zie ik zoeits toch over het hoofd heh!

man volgens mij is 't de vice city news maverick.

greets, tjippie

btw die vliegt toch wel rond daaro? :puh:

De "VCNMAV" is inderdaad de VCN-Maverick. Echter, als je "vehicles.ide" opent en de lijn van "VCNMAV" opzoekt, zul je zien dat de VCN-Maverick in "handling.cfg" weer "COASTMAV" heet, en in het spel (in de scripts (denk ik)) "SANMAV". Verkijk je dus nooit op de originele naam van een voertuig. Als je de handling-lijn niet kan vinden, raadpleeg dan gewoon de lijn van het desbetreffende voertuig in "vehicles.ide"!

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

in sa spawnt hij geloof ik nergens, maar als je 3 sterren of meer hebt komt de politie heli met die erbij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...