Jump to content

Autocrashes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo iedereen.

Het valt me op dat je op de snelweg wel eens van die auto ongelukken ziet zoals dit:

post-68375-1219763512_thumb.jpg

Ik vind het wel grappig.

Zien jullie ze ook wel eens?

Geplaatst:

Bekende fout in San Andreas, maar ook goed te verklaren. Er spawnen namelijk steeds nieuwe voertuigen, zodat je niet ineens zonder medeweggebruikers zit. Deze zijn echter nog niet op snelheid, en de voertuigen die wél op snelheid zijn knallen er als gevolg ram tegenop.

Je kunt er natuurlijk ook zelf veroorzaken, maar dat dan snap je de reden zelf wel.. ^^

Geplaatst:

Altijd leuk..

Vooral omdat je er geen sterren van krijgt aangezien zij allemaal op elkaar botsen, en jij de auto's niet laat ontploffen. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
Altijd leuk..

Vooral omdat je er geen sterren van krijgt aangezien zij allemaal op elkaar botsen, en jij de auto's niet laat ontploffen. :puh:

Soms pak ik mijn Minigun en dan ga ik op ze schieten.

Dan gaan ze heel hard wegrijden en dan knallen ze weer op mekaar. :schater:

Soms zie je dit ook wel eens:

post-68375-1219781584_thumb.jpg

Een auto in de grond. :schater:

Ik dacht gauw een foto en dan weer weg voordat hij van kaboems gaat. :7

post-68375-1219781788_thumb.jpg

Hoi agent!

Alles leuk onder de grond. :puh:

Bewerkt: door GTA freakje
Geplaatst:

Lol freakje dat laatste plaatje is grappig xD en dan die tekst die je rbij verzonnen had :puh: .

Maar goed, ik heb nu even geen plaatje maar die bug van de auto's die tegen elkaar botsen is eigenlijk bekend als een bug.

Op wikigta staat het volgende onder de categorie 'nadelig':

Verkeer staat vast: Door heel San Andreas zijn er plekken te vinden waar auto's op den duur vast komen te staan doordat ze van teveel richtingen komen.
Geplaatst:
Lol freakje dat laatste plaatje is grappig xD en dan die tekst die je rbij verzonnen had :puh: .

Maar goed, ik heb nu even geen plaatje maar die bug van de auto's die tegen elkaar botsen is eigenlijk bekend als een bug.

Op wikigta staat het volgende onder de categorie 'nadelig':

Verkeer staat vast: Door heel San Andreas zijn er plekken te vinden waar auto's op den duur vast komen te staan doordat ze van teveel richtingen komen.

Dat heb ik ook wel eens gezien op wikigta.

Maar ik heb botsingen en geen vast staand verkeer. ^_^

Geplaatst:
Ik zie ze vaak, omdat ik ze 9 van de 10 keer zelf veroorzaak :7

:D

Hier heb je nog een screen van iets anders wat vaag is.

post-68375-1219860803_thumb.jpg :schater:

Deze auto was ergens bij Bayside in the Desert op een heuveltje gereden en op zijn zij gekomen.

Ik wou net gaan filmen met fraps toen hij weer op 4 wielen kwam te staan. :7

• 2 weken later...
Geplaatst:

Vaak als er een ongeluk gebeurt gan al die bestuurders elkaar te lijf met golf clubs en zo en dan worden ze dood gereden of ze komen om bij de explosies.

Geplaatst:

Op de snelweg gaat de politie ook vaak niet hard en dan beuken ze daar allemaal tegenaan, en dan schiet de politie ze kapot :schater: En motors worden ook heel vaak omgereden op de snelweg, waardoor er weer opstoppingen ontstaan...

Geplaatst:
Altijd leuk..

Soms pak ik mijn Minigun en dan ga ik op ze schieten.

Dan gaan ze heel hard wegrijden en dan knallen ze weer op mekaar. :schater:

Soms zie je dit ook wel eens:

[pic]

Een auto in de grond. :schater:

Ik dacht gauw een foto en dan weer weg voordat hij van kaboems gaat. :7

[pic]

Hoi agent!

Alles leuk onder de grond. :puh:

Ik had juist dit:

Vrachtwagensindebrug.jpg

:7

Geplaatst:

Ik vind het veel irritanter dat wanneer je met een truck of ander niet zo snel voertuig op de snelweg rijd je vaak geramd word of bijna geramd word. Willen ze nogal eens je oplegger er vanaf beuken :N

Geplaatst:

achja ongelukken horen erbij toch ^^? soms zie je ook weleens een auto rustig omkeren op de snelweg als je met je auto/motor flink langs komt, ontwijken die hap ^^

Geplaatst: (bewerkt)

Een keertje in het bos gebied in San Fierro op de snelweg botsen alle auto op elkaar.

Iedereen uit de auto stappen en elkaar slaan (Leek wel alsof ze gingen rellen).

En een auto lag op de kop en onplofte en toen onplofte ze allemaal.

Wel een erge.

Heb geen afbeelding ervan want heb hem op ps2.

Als ze nou is van die richtingsaanwijzers hadden van dat je naar links/rechts gaat.

En als je nou wou inhalen dat je naar links en klaar met inhalen naar rechts moest.

En als een auto voor je is nou is die auto's beter remden.

Waren er ook niet veel ongelukken gebeurt.

En die motors wat sneller gingen.

Bewerkt: door zaahed

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...