Jump to content

geheime jet tank in gta iv


gassen123

Recommended Posts

Niet geloven, dat soort mensen proberen je voor de gek te houden. In de bestanden van het spel zijn zo'n dingen makkelijk na te kijken, er zit echt geen tank in Grand Theft Auto IV, of enig ander voertuig met een raketwerper. Het enigste voertuig waarop een wapen zit gemonteerd is de Annihilator, in dit geval twee boord kanonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Op youtube heb je allemaal van die rotzooi. Dan typ je bij zoeken: GTA IV. En dan zie je al die plaatjes met wat tekst erbij. Dan druk je op zo'n plaatje en dan komt er een lomp 80's gastje die gaat zingen en aan het midden van z'n liedje komt het plaatje wat je op het begin zag.... :duh:

Maar er zit inderdaad geen Jet Tank in IV...

Link to comment
Delen op andere websites

Op youtube heb je allemaal van die rotzooi. Dan typ je bij zoeken: GTA IV. En dan zie je al die plaatjes met wat tekst erbij. Dan druk je op zo'n plaatje en dan komt er een lomp 80's gastje die gaat zingen en aan het midden van z'n liedje komt het plaatje wat je op het begin zag.... :duh:

Maar er zit inderdaad geen Jet Tank in IV...

haha dat is rick rollen ofzo geloofk

Link to comment
Delen op andere websites

Op youtube heb je allemaal van die rotzooi. Dan typ je bij zoeken: GTA IV. En dan zie je al die plaatjes met wat tekst erbij. Dan druk je op zo'n plaatje en dan komt er een lomp 80's gastje die gaat zingen en aan het midden van z'n liedje komt het plaatje wat je op het begin zag.... :duh:

Maar er zit inderdaad geen Jet Tank in IV...

haha dat is rick rollen ofzo geloofk

zag ik toevallig vandaag ook voor dat ik dat las echt flauw
Link to comment
Delen op andere websites

ja dan ben je ge rick rolled

:duh:

Best lullig vind ik. Dan zit je midden in dat spel dan staat er bijvoorbeeld op youtube: Secret Savehouse With Big Swimmingpool. En dan zie je op dat plaatje een heel mooi huis met een zwembad en dan komt er op dat begin van dat filmpje: How To Get The Secret Savehouse, en dan komt die 80's mogool...

Link to comment
Delen op andere websites

mjah als je het dan nog erger wilt kan het zijn dat je niko ergens ziet rondlopen, hem om de hoek ziet gaan en dan gaat het beeld over op een screenshot van hem en dan naar een screenshot van een stuk land waar een slecht getekende tank staat. Het ergste van allemaal is dat ze je dan kei hard laten schrikken door eerst op een screenshot in te zoemen en daarna een kei creepy gezicht te laten zien.

Wat haat ik mensen die dat doen =X

Link to comment
Delen op andere websites

mjah als je het dan nog erger wilt kan het zijn dat je niko ergens ziet rondlopen, hem om de hoek ziet gaan en dan gaat het beeld over op een screenshot van hem en dan naar een screenshot van een stuk land waar een slecht getekende tank staat. Het ergste van allemaal is dat ze je dan kei hard laten schrikken door eerst op een screenshot in te zoemen en daarna een kei creepy gezicht te laten zien.

Wat haat ik mensen die dat doen =X

Inderdaad ik kan er ook niet tegen maar in elk geval : :slotje: , want die Jet Tank bestaat toch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...