GT-Aap Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik ben aan het modden. Als ik nu SA opstart zie ik wel de introfilmpjes, en dan het logo van San Andreas (voordat het hoofdmenu verschijnt). Je ziet even dat logo, en dan stopt SA ermee. HOE?? WAT NU??? WAAROM?! :cry: :cry: Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik ben aan het modden.Als ik nu SA opstart zie ik wel de introfilmpjes, en dan het logo van San Andreas (voordat het hoofdmenu verschijnt). Je ziet even dat logo, en dan stopt SA ermee. HOE?? WAT NU??? WAAROM?! :cry: :cry: Het enige wat ik nu even kan bedenken is; niet modden.. Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde mod gedownload of je hebt V2. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Je hebt van GTA SA V1, en V2 . Als je wilt modden en je hebt V2 van SA dan kan je het beste even deze Downgrader Downloaden. De Downgrader is bedoelt om je GTA SA te Downgraden naar V1 . Pas dan kan je modden. En als je een Illegale Versie van GTA SA hebt, en je hebt V2 dan kan je het Spel niet Downgraden. En als je SA Illegaal hebt dan mogen wij jou niet verder helpen. Bewerkt: 26 augustus 2008 door GTA Haas Reageren
Donwell Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Welke tip ik je sowieso kan meegeven voor de volgende keer dat je mod, zorg dat je ALTIJD de Readme leest als je niet (zeker) weet hoe de mod geïnstalleerd moet worden. Probeer in ieder geval eens te patchen met de patch hierboven (hoewel me dat de oorzaak niet lijkt), werkt het dan nog niet, raad ik je aan de mods allemaal te verwijderen en één voor één opnieuw te installeren, en ondertussen kijkt of de mod werkt. Zo ja, volgende, zo nee, kijken wat de oorzaak is. Reageren
GT-Aap Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Bedankt voor de tips allemaal, maar nee. Ik weet dit allemaal al. Ik heb een LEGALE San Andreas, ik heb hem gedowngrade naar V1, ik lees altijd de readme. Maar ik heb denk ik al een idee, ik ga het systeem terugzetten naar gisteren. Er is toch niet zoveel gebeurd en dan zie ik wel of het werkt. Maar wat ik raar vond: SA laadt pas de data en models van de auto's als je load game hebt gedaan. Maar bij mij stopte hij er al mee toen je het logo en de copyright informatie zag (na de intro) ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.