The GTA-Lover Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Jooow mensen ik zat ier juist op gta te spelen en wan ff aan het vliegen met mijn jetpack toen er plots een Hydra op me schoot en mijn jetpack vloog af mijn rug :blink: en ik zelf bleef vliegen en kon stappen in de lucht Is dat een kleine fout of is dat een grap van microsoft??? <_< groeten van The GTA-Lover Reageren
BrokenTable Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Verplaatst naar SA general. (PS: wat kan Microsoft hier mee te maken hebben?) Reageren
The GTA-Lover Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ok ik kan het Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) Luister, je bent hier al 2 dagen op 't forum, je hebt al 3 onnodige topics gemaakt... <_< Ten tweede, je jetpack kan niet van je rug af worden geschoten, ten derde, wat heeft Microsoft ermee te maken? Als je GTA San Andreas speelt, zoals je reeds hebt aangegeven, dan weet je toch wel wat Rockstar die game heeft gemaakt en ten vierde, waar slaat dit topic op? Bewerkt: 22 maart 2005 door Bobbiescie Reageren
Ewoud Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Man doe effe rustig tegen die jongen. Laat commetaar maar over aan een moderater. Of een admin. Hij is net nieuw dus hij moet het ook even ontdekken. Reageren
BrokenTable Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Luister, je bent hier al 2 dagen op 't forum, je hebt al 3 onnodige topics gemaakt... <_< Zoals ewoud al zei: daar zijn Moderators voor om hem daar op te wijzen... Ten tweede, je jetpack kan niet van je rug af worden geschoten Dat kan een bug in het spel zijn. , ten derde, wat heeft Microsoft ermee te maken? Als je GTA San Andreas speelt, zoals je reeds hebt aangegeven, dan weet je toch wel wat Rockstar die game heeft gemaakt en ten vierde, waar slaat dit topic op? Net zoals jij kunt weten dat ik al gevraagd heb wat MS er mee te maken heeft, dus onnodig om dat nog eens te vragen... Nu weer ontopic verder. Reageren
Insane Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 waarschijnlijk vloog je met je jetpack over de restricted area in LV, dan komen er luchtafweergeschut bommen op je af, volgens mij heten ze SAM's, en dat je in de lucht kan lopen is dan denk ik een bug Reageren
The GTA-Lover Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 azo ok nu weet ik dus hoe het komt en gelukkig is EWOUD ten minste iemand met verstand!!! bedankt Reageren
THUNDER Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 azook nu weet ik dus hoe het komt en gelukkig is EWOUD ten minste iemand met verstand!!! bedankt iedereen heeft hier verstand hoor <_< dus doe niet of hun geen verstand hebben want dan kan ik ook wel even iets over jouw gaan zeggen (microsoft tssss gta noob) <_< Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 ik heb ook zoiets meegemaakt ook een bug denk ik was in een boot aan het varen ik spronge op de boor en ik kon op de bodem lopen zonder zuurstof terkort ofzo :lol: Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 bij mij kan de hydra niet op me schieten (ik heb het geprobeert) hij is te snel om op me te schieten hij vliegt de heletijd rondjes om me heen een cpu hydra kan zich niet omzetten in een helimode Ps: ik denk niet dat het een hydra was misschien een hunter ( volgens mij kwam er geen cpu hunters in het spel voor) of een legerbasis sam roketlauncher en wat ik ook doe de jetpack blijft op CJ's rug zitten vast een bug wat Brokentable al zij Reageren
dark_father0 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 microsoft ??? bahaaa sorry voor mijn uitspatting maart dit is echt n00birig ! may the force be with you zou ik maar zeggen grtz dark ps : microsoft jeez :d:d:d Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Ik vind dat je teveel achterlijke topics aanmaakt die totaly geen zin hebben je bent 7 dagen op dit forum en je heb al zeker 11 topics aangemaakt op gta san an general als je het hebt nageteld dit vind ik echt onnozel stop hiermee :angry: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 (bewerkt) hij komt er toch vanzelf achter laat hem ff anders regelen een van de admin het wel... ontopic: ik weet alleen dat je kan vliegen met een jetpack en vliegtuig of helicopter En anders is het gwn een bug dat zou ook kunnen aangezienSan Andreas daar vol mee zit Bewerkt: 27 maart 2005 door BeatboxGamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.