Game-Fan Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 hallo, ik kan de vliegschool maar niet vinden de andere wel maar nu vraag ik me af meschien kane ik de vliegschool nog niet ? maar waar licht de vliegschool dan kan iemand een foto of even zeggen waar die is. Bedankt voor al de moeite alvast Reageren
Die Hard Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) De vliegschool ligt bovenin Las Venturas, het derde eiland. Ik post zo wel een Snapmap, trouwens, het kan pas wanneer je in het Desert (de woestijn) de missies kan doen, in een van die missies krijg je uiteindelijk te maken met de vliegschool, als ik het goed heb. Edit; KLIK Er staat aangevinkt waar Verdant Meadows Aircraft Graveyard is, dat is dus de vliegschool waar je mee krijgt te maken in de missie Verdant Meadows van Mike Toreno. Bewerkt: 26 augustus 2008 door Die Hard Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Even compleet maken. Het vliegveld is >>=-HIER-=<< en vanaf de missie Verdant Meadows is de vliegschool bereikbaar. Klik >>=-HIER-=<< voor alle info over de Flying School en >>=-HIER-=<< voor alle info over de Verdant Meadows Aircraft Graveyard. Zijn er nog andere vragen?? Kijk maar gerust op WikiGTA.nl. Het bijt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.