Kloep Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Op de één of andere manier vind ik hem er raar uitzien, en ook niet echt mooi. Zowieso mis ik een render, en de tekst snap ik ook niet helemaal. Een 5/10 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Op de één of andere manier vind ik hem er raar uitzien, en ook niet echt mooi. Zowieso mis ik een render, en de tekst snap ik ook niet helemaal. Een 5/10 De render die je bedoelt is een sprite. Sprites zijn kleine bit afbeeldingetjes. (Zie; Pokemon/Sonic/ oude zelda figuurtjes) Hier kan je hem zien in het midden van de Tag. Rate: Opzich heb ik altijd Sprite signatures bewonderd. Deze inderdaad vindt ik zeer geslaagd, maar er is een overweldigende overkill aan kleuren op de zijkant (links). Ik raad aan om met een 200px zwarte softbrush je flow te verduidelijken door diagonaal in de hoeken te kleuren. Jeweetwel wat ik bedoel . Maargoed. Ook kon je wat neutrale kleuren gebruiken. Hier geeft het een echt contrast gevoel. Ik bedoel... Flashy. Is ook mooi hier. Je tekst vindt ik ook erg origineel gevonden. Daar kan ik niet veel aan toevoegen. Leuk kleurgebruik ook op je tekst. Je border daarintegen vind ik ook mooi. Alweer eens wat anders, maar het verduidelijkt het "flow" gevoel. Erg mooie sprite signature. Straalt energie uit 8/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Mooie kleuren, mooie effecten. Alleen komt de render er niet duidelijk uit. Probeer eens een witte brush of een lens flare. 80% - w00t! Reageren
.Senne Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 ik moest net iets te lang staren naar de render om te zien wat het was, tot ik zag dat het een karate ventje was. het straalt inderdaad energie uit, maar langs links zijn er dan weer minder kleuren dan langs rechts, waar er dan weer een beetje veel zijn. de zwarte "border" vind ik ook wat minder, en het lettertype staat ook wat raar. maar op zich vind ik het kleurgebruik prachtig, en de lichtelijke overbelichting boven z'n voet geeft ook echt wel iets. een mooie 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.