Miek Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik heb hier behoorlijk veel werk aan gehad, dus hopelijk vinden jullie hem mooi! Ik heb zo'n 30 layers gemaakt en veel effecten toegevoegd een ook superveel blurs. Ook heb ik op de details gelet door de bovenste stroke onder de render te laten en de onderste niet etc Hier komt ie dan, ik hoop echt. Hij zou voor een battle zijn.. Reageren
Fuffie Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Ik heb hier behoorlijk veel werk aan gehad, dus hopelijk vinden jullie hem mooi! Ik heb zo'n 30 layers gemaakt en veel effecten toegevoegd een ook superveel blurs. Ook heb ik op de details gelet door de bovenste stroke onder de render te laten en de onderste niet etc Hier komt ie dan, ik hoop echt. Hij zou voor een battle zijn.. Plaatje is super strak(vreed) Ik heb er niet zoveel verstand van maar ik vind hem wel een 10/10 waard, als je het een overbodige 10 is. Nou ik vind hem vet, vooral het lettertyp, eigelijk geen negatieve dingen Bewerkt: 26 augustus 2008 door Fuffie Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik vindt hem wel mooi, alleen die poppetje is een beetje moeilijk te zien. 10 / 8+! Reageren
Jay; Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Een erg mooie signature Miek, ik merk dat je erg veel vooruitgang boekt. Links en rechts van de sig heb je het qua effecten prima gedaan. Het gouden valt erg mooi samen en ook merk ik dat het mooi achterlangs de render gaat. Je render zelf vind ik dan weer wat minder. De plaatsing is perfect, hij komt alleen niet zo goed naar voren. Dit terwijl dat wel mooi zou zijn, hij zou dan in één keer opvallen en dat is nu helaas niet het geval. Je hebt links en rechts van de render ook een beetje de armen weg gesmugd en ook dat vind ik erg jammer. Een beetje smudgen of wegbrushen kan best maar dit komt in deze signature niet erg goed naar voren. Voor de rest is het formaat, de tekst en border prima en zie ik verder niet erg veel aanmerkingen. Nogmaals, je gaat steeds een stapje vooruit! Reageren
Kloep Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Hij ziet er goed uit Miek, je boekt zeker vooruitgang. Je hebt de render mooi in de BG verwerkt. Ook de tekst past mooi bij de C4D's die je hebt gebruikt. Reageren
Miek Geplaatst: 1 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik zou graag nog wat ratings krijgen, dat moedigt me aan om nog sigs te maken Reageren
xxRolie. Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Vet mooi hoor! Ik zou dat niet na kunnen doen! Heb er namelijk helemaal geen verstand van! Heb één keertje een geprobeerd. Maar ik ben niet eens begonnen, wist niet eens hoe dat moest! Dusse, Mooi Wark!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.