js007 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Als je bad company hebt dan kan je in de multyplayer 5 wapens unlocken door fiend al the 5 te doen , maar ik snap daar niet van maar ik wil graag die 5 wapens unlokken weet iemand de codes die ja kan gebruiken voor die wapens te unlocken. Reageren
FireFighter Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Allereerst ga je naar www.battlefield.com, dan kies je boven BF:Bad Company. Dan kies je Find all Five. Daar kan je alle Find all Five weapons bekijken en je kan zie hoe je ze moet unlocken. Over die code's. Ik heb de Reedem code voor een paar wapens, maar die ga ik jou niet geven omdat: 1) Het is tegen de regels van het Forum. Dan doe ik aan Warez. 2) De code is maar één keer te gebruiken. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel. Groeten, Reageren
js007 Geplaatst: 31 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 (bewerkt) Allereerst ga je naar www.battlefield.com, dan kies je boven BF:Bad Company. Dan kies je Find all Five. Daar kan je alle Find all Five weapons bekijken en je kan zie hoe je ze moet unlocken. Over die code's. Ik heb de Reedem code voor een paar wapens, maar die ga ik jou niet geven omdat: 1) Het is tegen de regels van het Forum. Dan doe ik aan Warez. 2) De code is maar één keer te gebruiken. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel. Groeten, Ik dacht dat die codes alemaal hetzelfde waren, maar op de bc site staat er dat je je moet registreren en dat lukt maar niet. en ik weet niet wat het probleem kan zijn , ik ga het nu nog eens proberen. ik heb er al 1 kunne unlocken maar hoe kan ik die sniper unlocken want ik denk dat ik hem niet meer kan pre orderen dus ik denk dus dat ik dit wapen niet meer kan bemachtigen en hoe word ik bc veteran moet ik daarvoor echt alle battelfield games hebben? ik heb naar mijn persoonlijke status gekeken en er staat een rang dat ik al lang heb gepaseerd nu heb ik al 3 gouden sterren stond een rang die ik al lang had gehad een van in het begin. Bewerkt: 2 september 2008 door js007 Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 (bewerkt) Allereerst ga je naar www.battlefield.com, dan kies je boven BF:Bad Company. Dan kies je Find all Five. Daar kan je alle Find all Five weapons bekijken en je kan zie hoe je ze moet unlocken. Over die code's. Ik heb de Reedem code voor een paar wapens, maar die ga ik jou niet geven omdat: 1) Het is tegen de regels van het Forum. Dan doe ik aan Warez. 2) De code is maar één keer te gebruiken. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel. Groeten, Ik dacht dat die codes alemaal hetzelfde waren, maar op de bc site staat er dat je je moet registreren en dat lukt maar niet. en ik weet niet wat het probleem kan zijn , ik ga het nu nog eens proberen. ik heb er al 1 kunne unlocken maar hoe kan ik die sniper unlocken want ik denk dat ik hem niet meer kan pre orderen dus ik denk dus dat ik dit wapen niet meer kan bemachtigen en hoe word ik bc veteran moet ik daarvoor echt alle battelfield games hebben? ik heb naar mijn persoonlijke status gekeken en er staat een rang dat ik al lang heb gepaseerd nu heb ik al 3 gouden sterren stond een rang die ik al lang had gehad een van in het begin. Dikgedrukte tekst: Antwoord: Nee, op de site staat hoe je de game's kunt registreren. Let op!: Je moet wel online hebben gespeeld met de Battlefield game, anders kan je het niet registreren! !Edit: Dit hoort thuis in het Action&Adventure topic Groeten, Bewerkt: 7 september 2008 door thegtaman Reageren
js007 Geplaatst: 19 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Gelukkig , dice geeft de codes van de find all 5 unlocks chek de site Reageren
FireFighter Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 Gelukkig , dice geeft de codes van de find all 5 unlocks chek de site Aleen van 3 wapens. Op www.battlefield.com geven ze de codes van drie wapens weg. (Die sniper,M60 en de UZI). Check maar Groeten, Thegtaman Reageren
js007 Geplaatst: 20 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 september 2008 Gelukkig , dice geeft de codes van de find all 5 unlocks chek de site Aleen van 3 wapens. Op www.battlefield.com geven ze de codes van drie wapens weg. (Die sniper,M60 en de UZI). Check maar Groeten, Thegtaman voor de andere hoef je niet zoveel te doen, zoals een paar demo's downloaden een multyplayer accound maken en inloggen bij battelfield veteraan . en je inloggen voor de nieuwsbriefniet zo moeilijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.