Puma Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) ****************************************************************************** Minicopter******************************************************************************Auteur: PumaVervangt: VCN-Maverick************************************************************************************************************************************************************DOWNLOAD****************************************************************************** Veel plezier ermee, in een uurtje of twee gemaakt . Bewerkt: 26 augustus 2008 door Puma Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Pwnage? Echt geweldig puma, super verzonnen en het ziet er leuk uit Normaal zou zo'n ding niet werken maarja, fuck dat, het ziet er leuk uit zo Bewerkt: 26 augustus 2008 door Galiorix Reageren
Masturmind Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 In een woord: Übervet! Helaas doet SA het niet op deze PC. Maar ik heb 'm ook voor de PS2. Reageren
kpaenen Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 LOL echt grappig zicht als je CJ zo ziet vliegen heel mooi gemaakt Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Echt prachtig! Met welk programma maak je eigenlijk zulke dingen? Ik heb echt ++ Respect voor je Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Echt prachtig! Met welk programma maak je eigenlijk zulke dingen? Ik heb echt ++ Respect voor je hij gebruikt Sketchup voor deze mods Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 Nou dan vind ik het helemaal knap, Ga zo door! Reageren
Bayside Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Klein bumpje :$ Ik heb hem net gedownload, hij is echt awesome. CJ zit ook helemaal goed op de Minicopter, het enige wat niet helemaal goed gaat is het opstappen, maarja, daar kan jij niks aan doen.. 9/10 (Hoop dat je nog op feedback/ratings zit te wachten..) Reageren
Puma Geplaatst: 28 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2009 Is altijd leuk, zolang het maar fatsoenlijke posts zijn (en geen "leuk ") met de redenen waarom je 't goed vindt . Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 2 juli 2009 Rapport Geplaatst: 2 juli 2009 (bewerkt) Het lijkt alsof het ding aan zijn lul[/font] vast zit. :$ Bewerkt: 2 juli 2009 door Ottoman 47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.