[B]ig [S]moke Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Wie Weet hoe de Huntley Rasta er uit ziet??? ik heb tijdelijk mijn PS3 Ff niet meer :( Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Ik heb nog nooit in een Huntley Rasta gehoord! Anders kijk je toch effe Hier? Greetzzz -GoldWing- Reageren
Gijsso Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 En Huntley Rasta is een Huntley Sport, maar dan gespoten in Rasta kleuren. Dus het dak is zwart, er is een gouden streep over de hele auto en de onderkant is groen. Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Maar heeft iemand een screen ?? Reageren
freestyla Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 rijd zo ook een lowrider in rasta kleuren rond je komt ze meestal tegen in wilis heb wel geen foto Reageren
Dvt Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Als je Jobs doet voor LJ, staat hij er ook soms bij dat pakketje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.