Jump to content

Sigs The Car Dealers

Recommended Posts

Geplaatst:
Hier de sigs voor The Car Dealers; wat vinden jullie ervan?

23rsiup.png

259eiwk.png

2n9x441.png

1zvcz9l.png

Zien er mooi uit (met name de onderste :puh:), ook sommige effecten zijn wel leuk gedaan, ik geef je een 9/10.
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind ze allemaal mooi, behalve de 3e. Die lijkt me gewoon wat raar, maar dat komt vast door de lichtinval op de auto. De 2e vind ik het allerbest van allemaal. Die weerkaatsing en het "geval" (zo noem ik het maar even) achter de auto vind ik ook helemaal mooi. :tu:

Ook een 9/10 voor mij! :dans:

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Je krijgt een 9/10 De 1e vind ik persoonlijk nog het mooiste, hmmm. Een Bentley Continental GT. De Sigs zijn mooi gemaakt, vooral de Effecten!

KUTGW! :tu:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind ze niet speciaal en er zitten overbelichte dingen in. De lichten lijken niet te branden, daar is het te fel voor. Velgen zijn volgens mij ook expres overbelicht maar het ziet er gewoon niet uit als ik eerlijk ben. Verder zit er een simpele border omheen en simpele tekst omheen... Hoogstens een 5 voor de moeite...

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

ty all :D

@bierbuikje, eerst zeg je dat je ze allemaal mooi vind behalve de derde, en daarna zeg je dat je de derde het mooist vind :?

Geplaatst:

@bierbuikje, eerst zeg je dat je ze allemaal mooi vind behalve de derde, en daarna zeg je dat je de derde het mooist vind :?

Foutje, ik denk aan iets en dat schrijf ik dan letterlijk op. Ik bedoelde dat ik de 2e het mooiste vond. :D

Geplaatst:

Foutje, ik denk aan iets en dat schrijf ik dan letterlijk op. Ik bedoelde dat ik de 2e het mooiste vond. :D

Ah ok, Dat "geval"(:puh:) is een light-texture ;)

Geplaatst:

ik vind ze erg simpel eigenlijk en ik vind ook dat de 'Naam' veel te dicht bij TCD staat want ik vind dat de naam eerder linksonderin had gekunt.

3/10 omdat het een stock is met tekst

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...