dgo2 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 welke missie moet je gedaan hebben om de slamvan te vinden op zijn vindplaats??? Reageren
GTA freakje Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Er staat op wikigta import export gerelateerd. Dus waarschijnlijk moet je import export doen. Maar ja anders kun je even gaan kijken. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Oh, de Slamvan. Ja die ken ik. Volgens mij moet je niet echt een missies doen voor de Slamvan. Alleen kan je hem vinden met de Import/Export gedoe. Of hij rijdt rondt of hij spawnt hier; Klik De Slamvan kom je eigelijk niet veel tegen. Enkele populaire plekken zijn dan de Strip in Las Venturas of Los Santos. Daar kwam ik hem het meeste tegen. Wat je ook anders nog kan doen is een Carspawner gebruiken als je GTA SA op de PC speelt. Carspawner kun je downloaden op het tab bovenaan, bij Downloads. Maar goed dan maar. Reageren
dgo2 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Er staat op wikigta import export gerelateerd.Dus waarschijnlijk moet je import export doen. Maar ja anders kun je even gaan kijken. en waar kan ik dat bekijken?? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Hier staat alle info over de Slamvan. En hier alles over Inport en Export Reageren
dgo2 Geplaatst: 26 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Hier staat alle info over de Slamvan.En hier alles over Inport en Export kan iemand mijn ook vertellen waar inport/export is Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Hier staat alle info over de Slamvan.En hier alles over Inport en Export kan iemand mijn ook vertellen waar inport/export is Dat staat toch gewoon op die pagina! Alles staat er aangegeven: locatie en welke missie je nodig hebt. Zeg het gewoon als je te lui bent om die pagina te lezen. Bewerkt: 26 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Ice Banana Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) Edit; Koe, lijkt me onwijs logisch maargoed.. De Inport en Export zijmissies vindt je bij San Fierro, op het Easter Basin Docks gebied. Het is dus de bedoeling dat je over héél San Andreas autos gaat verzamelen. Om zogenaamd te exporteren. Per lijst dat je afwerkt krijg je de beschikking om auto's die jij wenst te laten inporteren. Dit kan enkel op bepaalde dagen. Ik quoteer: In totaal zijn er drie lijsten van elk 10 voertuigen. Deze voertuigen hebben elk, op een enkeling na, een vaste vindplaats in San Andreas die gerelateerd is aan deze missie. Let op: enkel de voertuigen die op de lijst staan waar je mee bezig bent zal op deze plaatsen te vinden zijn. Zodra het voertuig is afgeleverd zal het op die plaats verdwijnen. Je kan de meeste voertuigen natuurlijk ook gewoon op straat zien rijden of ergens anders geparkeerd zien staan. Als het voertuig daar nog niet verschenen is moet je even weglopen en later terugkomen en je zal zien dat deze daar dan wel staat, doe dit ook als het voertuig onverhoopt op slot staat. Bij sommige auto's zal het autoalarm afgaan, zolang het alarm afgaat heb je een verhoogd risico op een wanted level. Dat wil zeggen, als de Slamvan op het schoolbord staat (Nadere uitleg; Alle auto's staan op een schoolbord waar je In-en Export doet. Als de wagen op het lijstje staat , wil dit zeggen dat de auto op de map staat bij het rode bolletje) Daar je auto, op rode bolletje te vinden is. Alleen dan eigelijk. Verder heeft de Slamvan géén vaste spawnplek. Bewerkt: 26 augustus 2008 door Ice Banana Reageren
cavorpa Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 je moet de Customs Fast Track voltiien als je dat hebt gedaan dan moet je naar een groot schip. Dan zie je een bord welke auto die gezocht worden. Als je de hele lijstje voltooid hebt dan krijg je de 2de lijstje als je daar krijkt dan staat er slamvan en dan moet je naar die swamp plek gaan. veel suc ses Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.