Joriz Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Geplaatst: 22 mei 2004 Het MTA Team is druk bezig met testen van MTA 0.4 Het bevat vele nieuwe opties waar ik niet teveel over mag zeggen. Iedergeval ik heb al 1 screenshot. (de rest zet ik pas neer als het uit is anders laat het teveel zien van de nieuwe versie) Reageren
djbob Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Geplaatst: 22 mei 2004 Hopelijk wordt de gameplay ook weer beter, want bij de oude mta's ging er zovaak iemand niet dood, en zovee llag! Reageren
Blizard Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Geplaatst: 22 mei 2004 Je moet stoere characters kunnen kiezen bijvoorbeeld biker en army gast en swat ventje Reageren
Le Freak Geplaatst: 22 mei 2004 Rapport Geplaatst: 22 mei 2004 Je ziet nog niet wat er nieuw is op het screenshot, maar we weten wel dat het niet lang meer zal duren voordat het uit komt! Joriz heeft het al gespeeld, en het team is al aan het testen, ik kan niet wachten Reageren
Arjen Geplaatst: 23 mei 2004 Rapport Geplaatst: 23 mei 2004 Idd. Het is nog precies hetzelfde. Maar we zullen zien. Als het nog steeds hetzelfde is kan je met F9 het chatschermpje weg doen. Reageren
Joriz Geplaatst: 23 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2004 Idd. Het is nog precies hetzelfde. Maar we zullen zien. Als het nog steeds hetzelfde is kan je met F9 het chatschermpje weg doen. Er zijn wat dingen anders. Alleen ik mag dat niet laten zien. Daarvoor zul je naar http://www.mtavc.com moeten gaan. Reageren
djvinnie Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Idd. Het is nog precies hetzelfde. Maar we zullen zien. Als het nog steeds hetzelfde is kan je met F9 het chatschermpje weg doen. Er zijn wat dingen anders. Alleen ik mag dat niet laten zien. Daarvoor zul je naar http://www.mtavc.com moeten gaan. Weet je ook wanneer hij uitkomt, of is er nog steeds geen release datum......... Reageren
Arjen Geplaatst: 24 mei 2004 Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Haha. Het is maar goed dat je dit niet op MTA:VC.com vraagt. Ze willen nl. niet dat je daar over vraagt. Er staat dat ze op 80% procent zijn. Stiekem denk ik dat het nu wel 90% is. Reageren
Joriz Geplaatst: 24 mei 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2004 Ik kan niet veel zeggen over hoever ze zijn. Ze zijn iedergeval druk bezig. Hier weer een van MTA: Lekker boeiend, ik was op zoek naar de rest. Reageren
arnout Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 hoelang duurt het maximaal voor dat hij uit is? Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juni 2004 Rapport Geplaatst: 1 juni 2004 Kort. Het is nog steeds op 80%. Kijk voor meer info op MTA VC. Reageren
arnout Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Geplaatst: 5 juni 2004 maximaal 3 weken of langer? :huh: Reageren
Le Freak Geplaatst: 5 juni 2004 Rapport Geplaatst: 5 juni 2004 maximaal 3 weken of langer? :huh: Dat weten we niet.. Dat kan dus verschillen, ligt eraan of er nog veel bugs in zitten. Maar ze zijn al aan het testen, dus het zal niet lang meer duren Reageren
arnout Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 wat denk je ongeveer? please zeg ff iets. :unsure: Reageren
Le Freak Geplaatst: 6 juni 2004 Rapport Geplaatst: 6 juni 2004 wat denk je ongeveer? please zeg ff iets. :unsure: Dat kan ik dus niet zeggen! Ik hoop binnen 4 weken. Dat moet wel haalbaar zijn.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.