AXIO Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 (bewerkt) maakt niet uit wat, als je er maar een link van de site of wat dan ook hebt of een screenshot of leuke beschrijving en sims hoeft niet want over 6 maanden ofzo ga ik de sims3 kopen en natuurlijk niet te duur Bewerkt: 26 augustus 2008 door AXIO Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 World in conflict SItE: http://www.worldinconflict.com/splash/ Command and conquer 3:tiberium wars je hebt ook een ezpansion pack die heet kanes wrath Site:http://www.commandandconquer.com/ Reageren
AXIO Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 is het een soort gameplay van battlefield en cod want zoiets zoek ik niet PS: bedankt voor de post Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) het is geen cod of battlefield 2 ik weet niet van welke soort tijd je houd is het napoleon dan is age of empires 3 egt iets voor jou EDIT: Cnc3 is 19.99 Het verhaal van Command & Conquer Tiberium Wars speelt zich af in Maart, 2047. Een enorme nucleaire vuurbal explodeert hoog aan de nachtelijke hemel. Deze explosie luidt het dramatische begin in van de derde Tiberium-oorlog en de langverwachte terugkeer van de meest grensverleggende real-time-strategiereeks (RTS) aller tijden. In 2047 heeft het tiberium zich verspreid over de aarde, die nu is onderverdeeld in zones die in meer of mindere mate worden geteisterd door tiberium. Twintig procent van het aardoppervlak bestaat uit zuivere Blue Zones, de laatste toevluchtsoorden van de geciviliseerde wereld. De gedeeltelijk bewoonbare Yellow Zones vormen vijftig procent van het aardoppervlak. Het grootste deel van de wereldbevolking woont in deze door oorlog verscheurde en ecologisch verwoeste gebieden. De overige dertig procent van de aarde is onbewoonbaar:een tiberium-woestenij, gegeseld door ionenstormen. Deze Red Zones zien eruit als het oppervlak van een buitenaardse planeet. De beruchte Kane is teruggekeerd om de Brotherhood of Nod te leiden in een massale, wereldwijde aanval op de Global Defense Initiative en de weinige Blue Zones die de aarde nog heeft. Alleen u kunt hem stoppen. Het lot van de mensheid en de aarde ligt in uw handen. Welkom terug, Commander! WOrld in conflict 24.90 West-Duitsland, 1988. Om de dreigende ineenstorting van de Sovjet Unie te voorkomen valt het Sovjet leger Europa binnen. De NAVO reageert, maar krijgt al snel te maken met een tweede front, het Amerikaanse thuisland. U bent een commandant die beschikt over de krachtigste wapens uit het tijdperk van de Koude Oorlog. Het is uw taak om Europa en de steden en het platteland van de Verenigde Staten te heroveren. Ga de strijd aan met het wapentuig van de grote militaire supermachten van de jaren 80 in een aangrijpend single player verhaal, geschreven door Larry Bond, een autoriteit op het gebied van de Koude Oorlog. Vernietig elk object in de game, verpletter auto's, verwoest gebouwen en zet bossen in brand! Neem deel aan al gestarte multiplayer games en help uw team om de map te veroveren. Bewijs uzelf in een van de vier verschillende rollen: Air, Armor, Infantry en Support, in de ultieme online teamplay ervaring. Gebruik de allesverwoestende artillerieaanvallen, napalm bombardementen en de ontzagwekkende tactische atoombom die het getij van de strijd zullen keren Bewerkt: 27 augustus 2008 door Honkbal95[NL] Reageren
Naudin Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 C&C3 is inderdaad wel leuk, alleen was ik er snel verveeld mee, mja heb ik de laatste tijd snel met games. Als je wat meer van vroeger houdt dan kan ik de Total War serie aanraden. Ik ben helemaal verslaafd geweest aan Rome: Total War. 3 Februari komt weer een nieuwe: Empire: Total War. Op dit moment is Medieval II: Total war de nieuwste geloof ik. Het is niet echt een citybuilder maar meer een empirebuilder of hoe ik dat ook moet noemen Je hoeft zeg maar niet letterlijk de stad te bouwen maar meer een leger bouwen en heel Europa veroveren. Steden bouwen gaat ook wel maar meer indirect. Reageren
AXIO Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 C&C3 is inderdaad wel leuk, alleen was ik er snel verveeld mee, mja heb ik de laatste tijd snel met games. Als je wat meer van vroeger houdt dan kan ik de Total War serie aanraden. Ik ben helemaal verslaafd geweest aan Rome: Total War. 3 Februari komt weer een nieuwe: Empire: Total War. Op dit moment is Medieval II: Total war de nieuwste geloof ik. Het is niet echt een citybuilder maar meer een empirebuilder of hoe ik dat ook moet noemen Je hoeft zeg maar niet letterlijk de stad te bouwen maar meer een leger bouwen en heel Europa veroveren. Steden bouwen gaat ook wel maar meer indirect.ik denk dat dit me iets meer aan spreekt, ben meer geschiedenis man dan toekomst, het oude rome dat soort dingen vind ik altijd wel prachtigmaar je bestuurd een heel leger neem ik aan? bouwt een stad valt andere steden aan krijgt opdrachten je kan online samen en tegen elkaar spelen? Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 total rome is inderdaad een leuke game Age of empires 3 is ook wel aan te raden je bouwt eerst een dorp/stad en een leger de singelplayer is echt heel leuk je hebt iets van 3 campaigns die een gevolg op de andere missie's hebben Reageren
AXIO Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) total rome is inderdaad een leuke game Age of empires 3 is ook wel aan te raden je bouwt eerst een dorp/stad en een leger de singelplayer is echt heel leuk je hebt iets van 3 campaigns die een gevolg op de andere missie's hebben je hebt 3 soorten welke is het best Bewerkt: 28 augustus 2008 door AXIO Reageren
Basssss Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) total rome is inderdaad een leuke game Age of empires 3 is ook wel aan te raden je bouwt eerst een dorp/stad en een leger de singelplayer is echt heel leuk je hebt iets van 3 campaigns die een gevolg op de andere missie's hebben je hebt 3 soorten welke is het best Van de Campaigns? Dat ligt aan je zelf, maar het is wel zo dat de eerste het makkelijkst is en de derde het moeilijkst. Bewerkt: 30 augustus 2008 door Basssss Reageren
AXIO Geplaatst: 30 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 total rome is inderdaad een leuke game Age of empires 3 is ook wel aan te raden je bouwt eerst een dorp/stad en een leger de singelplayer is echt heel leuk je hebt iets van 3 campaigns die een gevolg op de andere missie's hebben je hebt 3 soorten welke is het best Van de Campaigns? Dat ligt aan je zelf, maar het is wel zo dat de eerste het makkelijkst is en de derde het moeilijkst. ja lol dat merkte ik ook toen ik 3e demo downloade, die leek me het leukst vond het echt moeilijkzal straks wel ff nummer 1 downloade Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.