TomHagen Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2009 hahah ik ben ook voor ajax maar dat is weer een uitspraak van niks moet ik zeggen:PWant voorlopig gaat ajax ook niet meer de titel pakken moet ik helaas vermelden alleen moet de Uefa eens de 6+5 regel instelllen dan zijn we tenminste een stuk dichterbij. Want dan gaan clubs als chelsea het aardig lastig krijgen... Die regel slaat nergens op. Ik denk dat de kwaliteit van het clubvoetbal in Europa enorm daalt. Vooral in Engeland, want die hebben in de breedte niet zo veel kwaliteit. En voor Nederland maakt het denk ik weinig verschil. Ik vind het wel jammer dat Volendam degradeert, ze speelden afgelopen jaar leuker en beter voetbal dan De Graafschap. De laatste wedstrijd zegt wel iets over het seizoen, net niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suarez Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) rofl Feyenoord speelt ook geweldig Bewerkt: 16 mei 2009 door Suarez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelonagek Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Ik lach me kapot over die feyenoorders.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 18 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2009 Ik lach me kapot over die feyenoorders.... En dan je eigen supportersbus slopen, whaha, ik ken die gene die daarvoor is opgepakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Suarez Geplaatst: 21 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2009 (bewerkt) Ik lach me kapot over die feyenoorders.... Vandaag zeker ook? 0-4, Geen woorden voor. Bewerkt: 21 mei 2009 door Suarez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Feyenoord is geen topclub meer. AZ wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.