TomHagen Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Ajax eerste wedstrijd al verloren, geen goed begin, Maar we moeten nog 33 wedstrijden ! Maar een goed begin is het halve werk Reageren
oostzaan Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Vorig jaar stond psv ook na een aantal wedstrijden 7de ofzo..Maar ajax moet gewoon van clubs als willem II winnen als we nog kampioen willen worden.. Reageren
AXIO Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Vorig jaar stond psv ook na een aantal wedstrijden 7de ofzo..Maar ajax moet gewoon van clubs als willem II winnen als we nog kampioen willen worden..kampioen worden ze nooit.. Reageren
Torritor Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 En Feyenoord verliest van Heracles Almelo met 3-1. De Rotterdammers hadden geen kans op het kunstgrasveld van Heracles. Feyenoord kan er niks aan doen! Hoezo kan Feyenoord er niks aan doen? Ze speelden toch zelf die wedstrijd? Ze waren het toch zelf die verloren?In iedergeval, Ajax verloren, Feyenoord verloren, AZ verloren, de grootste concurrenten van PSV hebben alweer een achterstand. Je weet dat Feyenoord het moeilijk had tegen Heracles op hun kunstgrasveld. Daarom hebben de Rotterdammers verloren. Hopelijk heb ik het genoeg uitgelegd. Reageren
Sprunk Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Geplaatst: 5 september 2008 Het lag niet zo zeer aan het veld, het lag aan de vele blessures. Zo'n beetje half Feyenoord ligt momenteel in het ziekenhuis. En als De Guzman dan ook nog eens een (overigens terechte) rode kaart krijgt, valt het allemaal niet mee. Maar ik heb nogsteeds het volste vertrouwen dat ze dit seizoen weer een prijs gaan winnen, en dat het weer feesten word op de Coolsingel Reageren
Torritor Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Het lag niet zo zeer aan het veld, het lag aan de vele blessures. Zo'n beetje half Feyenoord ligt momenteel in het ziekenhuis. En als De Guzman dan ook nog eens een (overigens terechte) rode kaart krijgt, valt het allemaal niet mee. Maar ik heb nogsteeds het volste vertrouwen dat ze dit seizoen weer een prijs gaan winnen, en dat het weer feesten word op de Coolsingel. Ja, dat klopt! Het is wel erg zonde dat Feyenoord de helft van zijn spelers moet missen. De blessures zijn gebeurd tijdens de voorbereiding (oefenwedstrijden) en/of vorig seizoen. De Guzman had beter een gele kaart kunnen krijgen. De overtreding was heel licht. En dan gaat de scheidsrechter (ik weet niet meer wie) een rode kaart geven. Zo wordt hij nooit ''Beste scheidsrechter van het Seizoen'', en Feyenoord wordt ook nog eens de dupe ervan als steeds meer spelers verliezen. Ik hoop dat ze snel genezen en weer een prijs kunnen pakken. Bewerkt: 7 september 2008 door Torritor Reageren
oostzaan Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Huntelaar word weer topscoorder en sulemani eindigd ook hoog! Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Huntelaar word weer topscoorder en sulemani eindigd ook hoog! Uit welk jaar kom jij? Reageren
AXIO Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Huntelaat word geen topscoorder omdat hij denk ik wel van de winter weg gaat ik denk eerlijk gezegt: 1. suarez 2. n'kufo 3. berg (afcourse) Reageren
oostzaan Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Huntelaar word weer topscoorder en sulemani eindigd ook hoog! Uit welk jaar kom jij? Huntelaat word geen topscoorder omdat hij denk ik wel van de winter weg gaatik denk eerlijk gezegt: 1. suarez 2. n'kufo 3. berg (afcourse) uit het jaar 1973 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Feyenoord 5-0 tegen Volendam!!!! . Twee penaltys die Tommasson benut, die twee goals vanbBiseswar en natuurlijk het doelpunt van Mols. Maak je borst maar nat, Kalmar. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Feyenoord 5-0 tegen Volendam!!!! . Twee penaltys die Tommasson benut, die twee goals vanbBiseswar en natuurlijk het doelpunt van Mols. Maak je borst maar nat, Kalmar. Guess who's back, Ado Den Haag , dit seizoen gaat het wat worden ik voel het! Bewerkt: 14 september 2008 door GekkieJ01 Reageren
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 ADO doet het lekker ja groningen staat op dit moment voor met 1-0 tegen fc utrecht 35e minuut granqvist Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 2de wedstrijd van Ajax toch gewonnen .. En dik verdiend ^^ Reageren
AXIO Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Groningen 2 - 0 Utrecht 1e goal marradonna stijl van granqvist 2e goal dacht ik berg met een mooie kopbal Bewerkt: 15 september 2008 door AXIO Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.