GTAGamertje Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 heey, ik zoek naar de vice city weapon workshop .. (volgensmij) nergens meer te vinden.. heb al bij een ander topic gekeken maar de link was dood =__= kan iemand me helpen? dank u Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Ik weet niet exact waar je deze tool kunt downloaden, maar misschien vind je wel iets op GTAgarage.com. Dit is een site waar je verschillende soorten mods van voertuigen tot wapens kunt vinden. Als je de tool daar niet kunt vinden, dan kan je misschien handmatig aan het werk gaan door 'weapons.col' of 'weapons.dat' te openen in kladblok en dan wat aanpassingen te maken. Edit: Misschien heb je ook nog iets aan deze link? Bewerkt: 27 augustus 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 26 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 september 2008 srry dat ik zo laat nog post enz. maar ik wil hem ook alllebij de links kan ik het niet vinden!! ik vond eht overbodig om een nieuw topic te maken!!! need hlpppp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.