Jump to content

Phil's Place...

MegaPilot

Recommended Posts

Over die Rhino. Ik wou later in de missie Marked Man spelen. Ik wou gewoon even lekker associaal doen en even de Rhino van Phil "lenen" om dan gewoon vol gas over de brug heen te rammen, terwijl ik met het kanon achteruit schoot voor extra snelheid. Maar, geen Rhino. Hoort dat zo, is het pech dat hij net niet laadde, of is het een bug.

Delen op andere websites

Die krijg je na The Exchange

Klopt, de Rhino staat na de laatste missie bij Phil. Als je Marked Man toch met een tank wil doen moet je er eerst voor zorgen dat Shoreside Vale bereikbaar is. Na de missie 'A Drop in the Ocean' van Donald Love kun je naar Shoreside Vale. Als Shoreside Vale bereikbaar is kun je 6 wanted levels krijgen en dan krijg je het leger achter je aan. Steel een Rhino en doe hem in je garage en save vervolgens. Marked Man wordt dan een stuk makkelijker.

Als je cheats gebruikt kun je natuurlijk ook de Rhino cheat doen en dan de missie.

Bewerkt: door DdJDean
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...