MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 Hallo, ik speel GTA3 op m'n PS2 en ik ben bij Phil's Place... Ik vind de ingang niet om wapens te kopen... 'k Ben heel die opslagplaats rond geweest, maar ik vind echt niets! Weet iemand waar de ingang is? Alvast bedankt! MegaPilot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 Heb je de missie Arms Shortage van Ray Machowski al voltooid? Phil zal je na deze missie pas wapens willen verkopen. Je vindt ze dan onder het net, naast de Rhino tank. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 Heb je de missie Arms Shortage van Ray Machowski al voltooid? Phil zal je na deze missie pas wapens willen verkopen. Je vindt ze dan onder het net, naast de Rhino tank. Nee, die heb ik nog niet gedaan... Bedankt voor het vlugge antwoord! MegaPilot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 Over die Rhino. Ik wou later in de missie Marked Man spelen. Ik wou gewoon even lekker associaal doen en even de Rhino van Phil "lenen" om dan gewoon vol gas over de brug heen te rammen, terwijl ik met het kanon achteruit schoot voor extra snelheid. Maar, geen Rhino. Hoort dat zo, is het pech dat hij net niet laadde, of is het een bug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 Die krijg je na The Exchange Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Die krijg je na The Exchange Klopt, de Rhino staat na de laatste missie bij Phil. Als je Marked Man toch met een tank wil doen moet je er eerst voor zorgen dat Shoreside Vale bereikbaar is. Na de missie 'A Drop in the Ocean' van Donald Love kun je naar Shoreside Vale. Als Shoreside Vale bereikbaar is kun je 6 wanted levels krijgen en dan krijg je het leger achter je aan. Steel een Rhino en doe hem in je garage en save vervolgens. Marked Man wordt dan een stuk makkelijker. Als je cheats gebruikt kun je natuurlijk ook de Rhino cheat doen en dan de missie. Bewerkt: 29 augustus 2008 door DdJDean Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.