stano666 Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) krijg je de hunter alleen als je 100% (goud) met de vliegschool haalt, of is de storyline uitspelen voldoende? OFmoet je alles 100% hebben of...??? bvd. (de walktrough, en het forum is me over dit punt onduidelijk, excuus voor de mijne maar surfen met de ps3 is beetje omslachtig ,vandaar Bewerkt: 27 augustus 2008 door stano666 Reageren
Svenie Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Je krijgt de Hunter alleen wanneer je op de Flying School op elk onderdeel goud hebt gehaald. Hij is dan te vinden op twee verschillende locaties. Een op je luchthaven Verdant Meadows en de andere aan het vliegdekschip in Easter Basin, San Fierro. Na het voltooien van de missie Up Up and Away! kan het zijn dat de Hunter niet elke keer op je luchthaven staat aangezien hij om de beurt verschijnt met de Leviathan. Bewerkt: 27 augustus 2008 door Svenie Reageren
stano666 Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Je krijgt de Hunter alleen wanneer je op de Flying School op elk onderdeel goud hebt gehaald. Hij is dan te vinden op twee verschillende locaties. Een op je luchthaven Verdant Meadows en de andere aan het vliegdekschip in Easter Basin, San Fierro. Na het voltooien van de missie Up Up and Away! kan het zijn dat de Hunter niet elke keer op je luchthaven staat aangezien hij om de beurt verschijnt met de Leviathan. tnx. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 krijg je de hunter alleen als je 100% (goud) met de vliegschool haalt, of is de storyline uitspelen voldoende? OFmoet je alles 100% hebben of...??? bvd. (de walktrough, en het forum is me over dit punt onduidelijk, excuus voor de mijne maar surfen met de ps3 is beetje omslachtig ,vandaarVoor de 100% krijg je geen Hunter maar een Hydra en een Rhino. Na het voltooien van de missie Up Up and Away! kan het zijn dat de Hunter niet elke keer op je luchthaven staat aangezien hij om de beurt verschijnt met de Leviathan.Dit is niet om de beurt maar afhankelijk van welke kant je aankomt bij je vliegveld. Als je vanaf Las Venturas komt staat de Leviathan daar , kom je vanaf Las Payasadas dan staat daar de Hunter. Dus ongeveer: vanaf het oosten de Leviathan en vanaf het westen de Hunter. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 krijg je de hunter alleen als je 100% (goud) met de vliegschool haalt, of is de storyline uitspelen voldoende? OFmoet je alles 100% hebben of...??? bvd. (de walktrough, en het forum is me over dit punt onduidelijk, excuus voor de mijne maar surfen met de ps3 is beetje omslachtig ,vandaarVoor de 100% krijg je geen Hunter maar een Hydra en een Rhino. Na het voltooien van de missie Up Up and Away! kan het zijn dat de Hunter niet elke keer op je luchthaven staat aangezien hij om de beurt verschijnt met de Leviathan.Dit is niet om de beurt maar afhankelijk van welke kant je aankomt bij je vliegveld. Als je vanaf Las Venturas komt staat de Leviathan daar , kom je vanaf Las Payasadas dan staat daar de Hunter. Dus ongeveer: vanaf het oosten de Leviathan en vanaf het westen de Hunter. Koe, weet je nog de manier om een News Chopper te verkrijgen? Zo kun je ook een Huinter verkrijgen! http://nl.wikigta.org/wiki/Airraces_%28GTA_San_Andreas%29 Doe de missie 'Heli hell' en in plaats van de Corona's te nemen ga je naar ja hangar in Verdant Meadows, je hangar opent zich, plaats de Hunter erin, ren naar buiten! Nu heb je 30 seconden om er weer in te gaan, dit doe je natuurlijk niet! Loop van de hangar weg, deze sluit zich, en jij word geteleporteerd naar het Las Venturas vliegveld, en je ziet dan weer de keuze van de Airraces... Ga nu naar je hangar, haal je Hunter eruit, en doe wat je wilt met je legerhelikopter! Methode komt dus van _KoE_mZungu Hell yeah! Zijn naam is juist getypt MegaPilot. Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Of gebruik gewoon eeen cheat Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Of gebruik gewoon eeen cheat Zucht... Hier krijg ik driftbuien van, het woord cheat... De meeste mensen willen niet cheaten, het is slecht voor je game, en trouwens, als jij gaat stoefen(pochen) dat jij een game 100 % hebt uitgespeeld met cheats, en je vriend gaat gaan stoefen(pochen) dat hij zijn game ook 100% heeft uitgespeeld ZONDER cheats, wie heeft er dan de meeste eer? Cheaten is valsspelen! MegaPilot. Reageren
tjoef Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Of gebruik gewoon eeen cheat Zucht... Hier krijg ik driftbuien van, het woord cheat... De meeste mensen willen niet cheaten, het is slecht voor je game, en trouwens, als jij gaat stoefen(pochen) dat jij een game 100 % hebt uitgespeeld met cheats, en je vriend gaat gaan stoefen(pochen) dat hij zijn game ook 100% heeft uitgespeeld ZONDER cheats, wie heeft er dan de meeste eer? Cheaten is valsspelen! MegaPilot. En ik krijg driftbuien van mensen die zich met de interesses van anderen bemoeien. Als doe jongen(veronderstel ik) nu wil cheaten dan doet hij dat toch, zeker? Wat heb jij daar nu mee te maken. Als jij er zo trots op bent dat je niet cheat, proficiat dan! Maar schilder cheaters niet af als losers als ze die keuze zelf maken. tjoef Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Of gebruik gewoon eeen cheat Zucht... Hier krijg ik driftbuien van, het woord cheat... De meeste mensen willen niet cheaten, het is slecht voor je game, en trouwens, als jij gaat stoefen(pochen) dat jij een game 100 % hebt uitgespeeld met cheats, en je vriend gaat gaan stoefen(pochen) dat hij zijn game ook 100% heeft uitgespeeld ZONDER cheats, wie heeft er dan de meeste eer? Cheaten is valsspelen! MegaPilot. En ik krijg driftbuien van mensen die zich met de interesses van anderen bemoeien. Als doe jongen(veronderstel ik) nu wil cheaten dan doet hij dat toch, zeker? Wat heb jij daar nu mee te maken. Als jij er zo trots op bent dat je niet cheat, proficiat dan! Maar schilder cheaters niet af als losers als ze die keuze zelf maken. tjoef Cheaters ga ik niet als helden gaan beschouwen MegaPilot. Reageren
tjoef Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Of gebruik gewoon eeen cheat Zucht... Hier krijg ik driftbuien van, het woord cheat... De meeste mensen willen niet cheaten, het is slecht voor je game, en trouwens, als jij gaat stoefen(pochen) dat jij een game 100 % hebt uitgespeeld met cheats, en je vriend gaat gaan stoefen(pochen) dat hij zijn game ook 100% heeft uitgespeeld ZONDER cheats, wie heeft er dan de meeste eer? Cheaten is valsspelen! MegaPilot. En ik krijg driftbuien van mensen die zich met de interesses van anderen bemoeien. Als doe jongen(veronderstel ik) nu wil cheaten dan doet hij dat toch, zeker? Wat heb jij daar nu mee te maken. Als jij er zo trots op bent dat je niet cheat, proficiat dan! Maar schilder cheaters niet af als losers als ze die keuze zelf maken. tjoef Cheaters ga ik niet als helden gaan beschouwen MegaPilot. Dat moet je ook niet, je moet er gewoon niet zo uit de hoogte tegen doen [/offtopic] Bewerkt: 28 augustus 2008 door tjoef Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Of gebruik gewoon eeen cheatUiteraard is er ook een spawn-cheat voor de Hunter. Gebruik van cheats is uiteraard op eigen risico, zeker als je het spel bewaart nadat je cheats hebt gebruikt. [ meer informatie ] Daarnaast bestaan er voor de PC diverse carspawners en trainers e.d. om een Hunter in je spel te krijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.