Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Heb een probleempje met modden... K wil graag het hel spel 100% modden en ben nu bezig met auto's. Maar voor een hoop auto's vind je geen leuke of mooie mod, en voor anderen heb je er weer honderden mooie. En dan wil ik al die mooie toch wel in het spel zetten. Mijn vraag is dus: als ik bijvoorbeeld 2 mooie (sport)auto's heb die de bullet zouden moeten vervangen kan ik er maar een gebruiken. Maar kan ik dan die andere niet voor een andere auto vervangen, bijvoorbeeld voor een lelijke auto? Bewerkt: 27 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
ikt Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Jazeker, je moet gewoon de namen veranderen, net zoals de datalines die je als het goed is bij de readme hebt gekregen. Zitten er geen andere data in de download, dan moet je hem niet vervangen met een andere auto, want de gedownloade auto is dan precies goed afgesteld op de vervangde auto. Let wel goed op de namen =] Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 owkeej dus als ik het volgende doe is het goed: bullet.txd en .dff naar bijvoorbeeld mesa.txd en.dff renamen, en dan nog aan de handling.cfg, vehicles.ide en carcols.dat de goede regel toevoegen. Maar carmods.dat, moet ik daar ook wat wijzigen? Reageren
ikt Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 owkeej dus als ik het volgende doe is het goed: bullet.txd en .dff naar bijvoorbeeld mesa.txd en.dff renamen, en dan nog aan de handling.cfg, vehicles.ide en carcols.dat de goede regel toevoegen. Maar carmods.dat, moet ik daar ook wat wijzigen? Jazeker! Want als je de Mesa (gemod) begint te tunen, zul je crashes krijgen, dus moet je zorgen dat hij niet meer kan worden getuned. Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 owkeej. dus met deze info kan ik het doen denk ik? Iniedergeval bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.