Jump to content

Ice Banana vs. Miek

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: PhreeStijle

Soort design: Signature

Size design: Maximum toegelaten op GTAForum.

Render: Lijkt me logisch.

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk.

Opmerking: Succes!

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:
Niemand? :engel:

ik wil wel maar ik krijg PS niet gedownload bij Adobe en als ik hem download doet hij et niet

Geplaatst:
Niemand? :engel:

Freestyle? Ik doe.

Ik wil ook wel die van de andere heeft niet gereageerd.

Geplaatst:

Miek was eerst. Dus aanvaard ik het aanbod van Miek :)

Ik lever in na jouw.

Geplaatst:

Vote: Ice Banana

Twee vrij mooie signatures, maar allebei een volledig andere stijl. Miek, bij jouw vind ik de brushes qua stijl en kleur erg mooi om te beginnen, maar het effect om de render heen vind ik wat minder. De achtergrond is vrij scherp, en dat sluit niet goed aan op de wazige effecten om de render heen. De tekst vind ik mooi, maar de plaatsing had net iets beter gekund, bijvoorbeeld in de hoek rechts onder (dat zou erg mooi aansluiten op de kleuren van de achtergrond). Maargoed, over het algemeen is dit één van de mooiste signatures die ik van je heb gezien de laatste tijd. Ice Banana's signature vind ik echter nog wat mooier. Het viel me meteen op dat je je sig flink hebt aangescherp, wat ik goed bij de render vind passen. De dikke zwarte border en het lichteffect zijn ook keurig. Hetzelfde geldt voor de tekst, waar ik alleen de bloedspetters niet echt geslaagd vind omdat die het een beetje onduidelijk maken. Verder heb ik er weinig op aan te merken, het enige wat je echt nog kan verbeteren is de kleur. Ik vind het nu veels te rood, waarschijnlijk wordt het nog wat mooier als je er nog wat groen bij gooit :)

Vote: Ice Banana

Twee vrij mooie signatures, maar allebei een volledig andere stijl. Miek, bij jouw vind ik de brushes qua stijl en kleur erg mooi om te beginnen, maar het effect om de render heen vind ik wat minder. De achtergrond is vrij scherp, en dat sluit niet goed aan op de wazige effecten om de render heen. De tekst vind ik mooi, maar de plaatsing had net iets beter gekund, bijvoorbeeld in de hoek rechts onder (dat zou erg mooi aansluiten op de kleuren van de achtergrond). Maargoed, over het algemeen is dit één van de mooiste signatures die ik van je heb gezien de laatste tijd. Ice Banana's signature vind ik echter nog wat mooier. Het viel me meteen op dat je je sig flink hebt aangescherp, wat ik goed bij de render vind passen. De dikke zwarte border en het lichteffect zijn ook keurig. Hetzelfde geldt voor de tekst, waar ik alleen de bloedspetters niet echt geslaagd vind omdat die het een beetje onduidelijk maken. Verder heb ik er weinig op aan te merken, het enige wat je echt nog kan verbeteren is de kleur. Ik vind het nu veels te rood, waarschijnlijk wordt het nog wat mooier als je er nog wat groen bij gooit :)

:O ik heb alleen met C4D's gewerkt. En de render was al zo, verder nog wat Color Balance aan geprutst, en Brightness enzo.. En wat C4D's er rond. Maar goed, mensen, stemmen maar !

@Moderator: :O wat? Tot morgen stemmen, er heeft maar nog één iemand gestemt :( Kan het niet verlengd worden :puh:

Bewerkt: door Miek

Ik denk dat het wel verlengd kan worden in overleg met een mod ^_^

maar miek ik ga je teleurstellen want mijn stem is voor Ice Banana

Waarom? Mooi kleurgebruik, lekker rustig maar zeker geen kale sig. Verder wel redelijk strak, en daar hou ik wel van. Ook erg mooi met dat rode ertussen. Bijpassend lettertype. Bij miek vind ik het iets gewoontjes.

kort maar krachtig

Maar allebei wel leuke sigs

Bewerkt: door Donald-Duck
Geplaatst:

Vote: Ica banana

Omdat: Ik zijn sig mooier vind dan die van miek. Die van Miek is zeker niet lelijk maar de sig van Ice Banana is gewoon, vind ik dan, mooier

Geplaatst:

Ice Banana: Wat een enorm vette sign! Hij past goed bij GoW en verder heb ik er niks op aan te merken.

Cijfer: 9.5/10

Miek:Ook wel een mooie signature, ik zou alleen de render iets groter hebben gemaakt. Ook vind ik de brush niet helemaal bij de render passen, hij is namelijk iets te druk.

Cijfer: 7.5/10

Mijn stem gaat dus naar Ice Banana.

Geplaatst:

nou ik vind toch die van miek mooier

een mooie sig die toch iets beter had gekund door de C4D iets verder weg te werken. Maar toch vind ik de kleuren allemaal wel mooi een mooie render alleen jammer dat de achtergrond niet meer goed zichtbaar is

Vote: Miek

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...