Dizzee Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 En het is weer eens tijd om te stemmen voor de SOTM van deze maand. Zoals altijd komt de winnende signature een hele maand als header boven het GFX-fora te staan. De ingezonden signatures kun je in dit topic zien. Bij het stemmen neem je het onderstaande lijstje/code over: [b]Naam:[/b] [b]Waarom:[/b] niet verplicht Succes! Stemmen t/m 4 september
Thabit Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Naam: Twankala Waarom: gewoon vette shizzle
Jay; Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Plaatje in geheel valt bij mij gewoon veel beter in de smaak dan bij de andere. Ook is er een prachtige draai aan gegeven wat betreft effecten.
Farid. Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Naam:Jon-asses waarom: Het geheel is mooi en past goed bij elkaar Bewerkt: 27 augustus 2008 door faridjee
Hanneswasco Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Gewoon de mooiste.
M4X Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Naam: Dizzee Waarom: Deze vind ik zonder twijfel de mooiste, door de mooie C4D en tekst. Wel jammer dat hij op een aantal punten erg overbelicht is. Verder vind ik het ook allemaal prima signatures, het niveau ligt erg hoog vergeleken met andere edities van SOTM.
tjippie Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) naam: Zamg0d1 waarom: omdat het mooi in elkaar oploopt, hij is goed gelukt... lijkt net alsof die aston martin *edit*srry zie net staan: vanquish*edit* opgaat in de achtergrond Bewerkt: 28 augustus 2008 door tjippie
Sprunk Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Naam: Dizzee Waarom: Dit is veruit de mooiste sig van allemaal en stijgt ver boven alle anderen uit! Er zijn echt prachtige effecten gebruikt en dat maakt deze sig helemaal af. In één woord, perfect.
Ice Banana Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Naam: Dizzee (als ik het goed schrijf) Waarom: Het was erg moeilijk om te kiezen. Ik twijfelde tussen Jij en Kai. Maar ik kies voor Dizzee. Wederom een fantastisch gebruik van C4D. Ook al heb ik de indruk dat je telkens dezelfde gebruikt . Er zit ook een sfeertje aan je signature, waardoor je de indruk hebt dat de auto snelheid uitstraalt. Maargoed. Zoals eerder gezegd is het niveau van deze SOTM erg hoog. Ook de eerste keer dat ik instem ook. Puntje bij paaltje gaan mijn stem naar Dizzee
.Senne Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Naam: Kai-shockwave Waarom: ik vind de zijne me het meest aanspreken met die brushes, is eens iets anders dan de meeste auto sigs die je normaal ziet.
-Matthijs- Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Naam: Dizzee Waarom: Ook mijn voorkeur gaat naar die van Dizzee. De kleurencombinatie is uitmuntend, maar ik vind de C4D in vergelijking met enkele andere van je signatures iets minder goed verwerkt. Desondanks schiet deze wat mij betreft zeker boven de rest uit.
-La Marcel# Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Naam: Kai-ShockWave Waarom: Ik vind die in het geheel het mooist. Bewerkt: 30 augustus 2008 door -La Marcel#
Swiggers Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 (bewerkt) Naam: Dizzee Waarom: Ik zat te twijfelen tussen die van Dizzee en die van Kai-ShockWave. Uiteindelijk kies ik toch maar voor Dizzee omdat hij er mooie effecten in heeft, wat bij de andere deelnemers wat minder is. Die van Dizzee springt er gewoon uit! Meer kan ik er gewoon niet over vertellen.. Bewerkt: 1 september 2008 door DSgregor
Flitskikker Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Deze spreekt mij gewoon het meeste aan Mvg, Flitskikker
Arthis Geplaatst: 1 september 2008 Rapport Geplaatst: 1 september 2008 Ik heb lang zitten twijfelen tussen Dizzeee en Jon-asses, maar heb toch een keuze kunnen maken. Naam:Jon-asses waarom: Ik vind dat hij een heel cool sfeertje heeft gecreëerd, en ik vind het gewoon een hele gave sig.
Recommended Posts