Jump to content

bluetooth head set vraagje


Dexist

Recommended Posts

hoi

ik heb een vraag

zouden deze bluetooth headsets het doen in gta 4 online

uit deze lijst

dat vraag ik me af omdat er goedkope tussen zitten

misschien dat hier iemand ervaring met deze heeft??

of kunnen jullie mij dan een andere(goedkope) bluetooth headset aanbevelen??????

In oktober komt de officiele ps3 headsetuit

met een game socom confrontaition prijs: 60 €

als je hem met de game koopt is het goedkoper natuurlijk want normaal gaat hij 50 €€ kosten.

js007 ;)

Bewerkt: door js007
Link to comment
Delen op andere websites

hoi

ik heb een vraag

zouden deze bluetooth headsets het doen in gta 4 online

uit deze lijst

dat vraag ik me af omdat er goedkope tussen zitten

misschien dat hier iemand ervaring met deze heeft??

of kunnen jullie mij dan een andere(goedkope) bluetooth headset aanbevelen??????

dit staat verkeerd dit moet bij multiplayer general :Y

Link to comment
Delen op andere websites

In principe werkt volgens mij elke bluetooth headset op de PS3.

Echter zijn er wel dingen waar je rekening mee moet houden.

Het is natuurlijk mooi dat je zo'n headset voor €10,- kan kopen (fictief bedrag) maar dan is de kwaliteit ook behoorlijk minder.

Dan is de kans op ruis op de lijn tijdens praten en het ontvangen van de andere behoorlijk groot. Tevens een echo op de lijn is ook niet raar. Dit alles zorgt voor gameplay die niet echt lekker is.

Mijn mening is dat je dan beter iets meer kan uitgeven aan een headset maar dan wordt niet alleen de kwaliteit van de headset beter maar ook van de on-line gameplay.

Zelf gebruik ik een bluetooth headset de Jabra BT135 en ik ben hier redelijk tevreden over.

Ik heb met 1 van de musketeers af en toe een echo op de lijn maar die heb ik alleen met die ene desbetreffende persoon. Voor de rest ben ik zeer tevreden.

Ik weet ook dat sommige de Jabra BT125 headset hebben (ook bluetooth) en deze is ongeveer €30,- (te halen bij de meeste telecom winkels) en is kwalitatief ook wel in orde.

Maar goed ik hoop dat je iets met deze info kan.

Mocht je nog vragen hebben kan je me altijd een PB sturen en dan zal ik kijken of ik deze kan beantwoorden of zet je vraag in dit topic neer als het over de initiele vraag gaat.

:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...