gta dylan Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 sorry als dit een nutteloos topic is... ik ben nu bezig aan de car theft van stevie en ik moet de voodoo stelen, het enige probleem is dat ik hem niet vind. ik heb ook al op wikigta gekeken maar daar kom ik ook niet verder. help? Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Weet ik veel ?? Reageren
GtaSlave Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 http://nl.wikigta.org/wiki/Stevie%27s_Car_Theft_(GTA_IV) dan naar beneden scrollen met de muis op de puntjes kan je zo zien waar de auto staat. Succes! Reageren
gta dylan Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) GEVONDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 27 augustus 2008 door gta dylan Reageren
Dvt Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Ga hier kijken, met video's er bij als je de auto nog niet kunt vinden.. GTAGaming - Stevie's Car thefts Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.