Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 In verdant meadows heb je zo'n grote hangar, maar je mag er maar 4 voetuigen in plaatsen. Daar passen er natuurlijk vele malen meer in als je alleen auto's doet. Wat moet ik wijzigen om er meer voertuigen in te doen? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) In verdant meadows heb je zo'n grote hangar, maar je mag er maar 4 voetuigen in plaatsen. Daar passen er natuurlijk vele malen meer in als je alleen auto's doet. Wat moet ik wijzigen om er meer voertuigen in te doen? Je gaat dan in je spel zelf heel diep moeten graven, en dat kan schadelijk zijn, heb ik ergens gelezen MegaPilot. Bewerkt: 27 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 DAMN!!! misschien een mod dan? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 DAMN!!! misschien een mod dan? Vraag hiet hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...t=0&start=0 MegaPilot. Reageren
K.O. Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Je gaat dan in je spel zelf heel diep moeten graven, en dat kan schadelijk zijn, heb ik ergens gelezen MegaPilot. Waar slaat dat in hemelsnaam op? Kun je dit ook beargumenteren of op z'n minst een bron noemen? Het lijkt namelijk op één grote berg onzin. Ten eerste weet ik niet van het bestaan van een dergelijke mod af, maar aanvragen kan altijd. Er zijn namelijk wel meer mensen geweest die dit wilden hebben. Misschien dat je die topics met de zoekfunctie nog tegen kunt komen.Het aanpassen van een garage of het aanmaken van een nieuwe garage, waarbij je ook kunt bepalen hoeveel voertuigen er in passen, wordt behandeld in het main.scm bestand. Ik weet niet precies of je bekend bent met SCM modding (ikzelf niet heel erg eigenlijk) maar het komt er op neer dat je het mission script een beetje aanpast in bijv. SannyBuilder zodat er meer auto's in passen. Je savegames zul je dan waarschijnlijk niet meer kunnnen gebruiken. Met CLEO mods kun je je savegames wel blijven gebruiken (toch? daar weet ik eigenlijk ook te weinig vanaf...) maar ik weet niet of je hiermee ook een bestaand script kunt aanpassen. Anders kun je natuurlijk altijd ergens anders op een open plek een nieuwe grote garage maken. Hiervoor kun je in ieder geval wel een CLEO script gebruiken. Als je zoekt op 'SCM garage' zul je denk ik wel een aantal topics tegenkomen die je verder kunnen helpen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Je gaat dan in je spel zelf heel diep moeten graven, en dat kan schadelijk zijn, heb ik ergens gelezen MegaPilot. Waar slaat dat in hemelsnaam op? Kun je dit ook beargumenteren of op z'n minst een bron noemen? Het lijkt namelijk op één grote berg onzin. Ten eerste weet ik niet van het bestaan van een dergelijke mod af, maar aanvragen kan altijd. Er zijn namelijk wel meer mensen geweest die dit wilden hebben. Misschien dat je die topics met de zoekfunctie nog tegen kunt komen.Het aanpassen van een garage of het aanmaken van een nieuwe garage, waarbij je ook kunt bepalen hoeveel voertuigen er in passen, wordt behandeld in het main.scm bestand. Ik weet niet precies of je bekend bent met SCM modding (ikzelf niet heel erg eigenlijk) maar het komt er op neer dat je het mission script een beetje aanpast in bijv. SannyBuilder zodat er meer auto's in passen. Je savegames zul je dan waarschijnlijk niet meer kunnnen gebruiken. Met CLEO mods kun je je savegames wel blijven gebruiken (toch? daar weet ik eigenlijk ook te weinig vanaf...) maar ik weet niet of je hiermee ook een bestaand script kunt aanpassen. Anders kun je natuurlijk altijd ergens anders op een open plek een nieuwe grote garage maken. Hiervoor kun je in ieder geval wel een CLEO script gebruiken. Als je zoekt op 'SCM garage' zul je denk ik wel een aantal topics tegenkomen die je verder kunnen helpen. Ik weet die bron niet meer te vinden, maar ik had gelezen dat iemand een mod wou dat er meer in z'n garage kon, en er werd geantwoord dat het niet mogelijk is omdat je in je spel moet graven. Sorry als dit fout is. MegaPilot. Bewerkt: 27 augustus 2008 door MegaPilot Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Hoeveel auto's in je garage passen is hardcoded .exe had ik in verschillende topics gelezen. Maar heel weinig mensen kunnen die code lezen enkel de medewerkers van R* dus. Dus er valt niks te "meerauto'sin1garageteplaatsen" Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Je gaat dan in je spel zelf heel diep moeten graven, en dat kan schadelijk zijn, heb ik ergens gelezen MegaPilot. Waar slaat dat in hemelsnaam op? Kun je dit ook beargumenteren of op z'n minst een bron noemen? Het lijkt namelijk op één grote berg onzin. Ten eerste weet ik niet van het bestaan van een dergelijke mod af, maar aanvragen kan altijd. Er zijn namelijk wel meer mensen geweest die dit wilden hebben. Misschien dat je die topics met de zoekfunctie nog tegen kunt komen.Het aanpassen van een garage of het aanmaken van een nieuwe garage, waarbij je ook kunt bepalen hoeveel voertuigen er in passen, wordt behandeld in het main.scm bestand. Ik weet niet precies of je bekend bent met SCM modding (ikzelf niet heel erg eigenlijk) maar het komt er op neer dat je het mission script een beetje aanpast in bijv. SannyBuilder zodat er meer auto's in passen. Je savegames zul je dan waarschijnlijk niet meer kunnnen gebruiken. Met CLEO mods kun je je savegames wel blijven gebruiken (toch? daar weet ik eigenlijk ook te weinig vanaf...) maar ik weet niet of je hiermee ook een bestaand script kunt aanpassen. Anders kun je natuurlijk altijd ergens anders op een open plek een nieuwe grote garage maken. Hiervoor kun je in ieder geval wel een CLEO script gebruiken. Als je zoekt op 'SCM garage' zul je denk ik wel een aantal topics tegenkomen die je verder kunnen helpen. Een garage wordt niet bepaald met SCM, hoor. Zoals hierboven al wordt gezegd, is het hardcoded, en dat is lastig aan te passen. Het kan echter wel gesimuleerd worden, door bepaalde dingen in variabelen op te slaan. Het probleem is dat het wel erg moeilijk is om bestaande garage groter te maken, want dan lopen er 2 dingen door elkaar heen: het hardcoded deel en het gesimuleerde SCM deel. Het valt wel te doen, maar is lastig. Verplaatst naar modding fora. Reageren
wesley123 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 het is mogelijk, dan zou je via een cleo script de memory moeten veranderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.