Basssss Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) De TT zegt het al, hoe? Als ik m'n muis gebruik gaat m'n luchtvoertuig draaien... Edit: Zoals in dit filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=G8ndWm3jEMc&...feature=related Bewerkt: 27 augustus 2008 door Basssss Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Options > Controll Setup > Mouse settings> Fly with Mouse: Off. Reageren
GTA freakje Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) De TT zegt het al, hoe? Als ik m'n muis gebruik gaat m'n luchtvoertuig draaien... Edit: Zoals in dit filmpje: http://nl.youtube.com/watch?v=G8ndWm3jEMc&...feature=related Als je bedoelt dat je dan met je muis gaat vliegen moet je het volgende doen. Zet bij de mouse options fly with mouse uit. Dan ben je van je probleem af! EDIT: he verdorie Unmountable Tijmen was me voor Bewerkt: 27 augustus 2008 door GTA freakje Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 en idd, dat vliegen met de muis is echt irritand. Maar soms heb ik dat die optie teruggezet word??? hoe kanne da? Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Of je drukt gewoon de rechtermuisknop (zal wel de richt-knop op de PS2 of Xbox zijn..) in als je de muis beweegt, vlieg je er ook niet mee en kan je gewoon de camerastand veranderen... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Nee met de PS2 versie kun je sowieso altijd de camera draaien met de andere joystick Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Nee met de PS2 versie kun je sowieso altijd de camera draaien met de andere joystick Op de PC kan dit uiteraard ook met een gamepad met twee analoge sticks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.