GTA freakje Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Hallo iedereen. ik heb laatst de quarry missies voltooid en ging toen met de dumper naar doherty. Ik zette hem in de garage en wil hem er graag uit. Hij neemt heel veel ruimte in. Maar het probleem is CJ gaat er niet meer in. Zelfs al haal ik alle motors uit de garage. Weet iemand hiet iets tegen? Alvast dank! Reageren
Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) achter je dumper proberen te komen en hem duwen door te lopen (niet rennen!). Als dat niet werkt kan je eventueel een cleo3 mod kunnen installeren en die daarna weer deinstaleren met je backup. De cleo 3 die je nodig hebt is dan ggun. Middelste muisknop is voorwerp naar je toe halen, linker is wegschieten. Je roept hem op door gewoon ggun in te typen, maar dat is logisch. hoop niet dat iemand me voor is haha Edit: gellukig hahaha, slaat nergens op Bewerkt: 27 augustus 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 (bewerkt) Bij de Dumper kan je alleen aan de linkerkant instappen, als die kant geblokkeerd is lukt dat dus niet meer. Opzij duwen is 1 optie, wat ook kan is de Dumper opblazen waarbij je het explosief aan de kant van het stuur moet gebruiken. Door de explosie zal die enigzinds verplaatsen. Nadat de garage weer open is is die weer hersteld en -als het goed is- een stukje opgeschoven waarna je in kan stappen. Wel eerst even de andere voertuigen opzij zetten. En dan kan je nog proberen om de Dumper eruit te slepen met een Towtruck of Tractor. Succes @ hieronder: Dat zal altijd het laatste voertuig zijn, dus die Dumper zal blijven. Bewerkt: 27 augustus 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
MartyCeha Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Je kan ook nog vier andere voertuigen in de garage zetten. Dan heb je het maximum aantal voertuigen (4) overschreden, en dan zal er eentje verdwijnen. En dan maar hopen dat het de Dumper is. En anders gewoon opnieuw blijven proberen Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Als je PC hebt kan je een Garage Editor downloaden en de Dumper eruit halen Reageren
Timske Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 achter je dumper proberen te komen en hem duwen door te lopen (niet rennen!). Als dat niet werkt kan je eventueel een cleo3 mod kunnen installeren en die daarna weer deinstaleren met je backup. De cleo 3 die je nodig hebt is dan ggun. Middelste muisknop is voorwerp naar je toe halen, linker is wegschieten. Je roept hem op door gewoon ggun in te typen, maar dat is logisch. hoop niet dat iemand me voor is haha Edit: gellukig hahaha, slaat nergens op Niks die GRavity Gun, dan krijg je dacht ik een foutmelding omdat die banden ofso dan in de grond schiet en dan crasht je gta.. Reageren
Timske Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Dat is onzin! Denk je? Dat heb ik wel vaak hoor Reageren
GTA freakje Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Is dat geen mod? Ik ga namelijk geen mods gebruiken hiervoor hoor! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 Dan gebruik je toch geen mods Dan gebruik je een bovengenoemde manier die zonder mods werkt (zoals die van KoE_Mzungu, van mij of R[E]/\/\i!i!). Reageren
ikt Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 (bewerkt) Upload je savegame, dan kan ik wel eruithalen en in de grote hanger doen @ jouw eigen vliegveld. Als je het doet, wel PM'en, ik kijk niet vaak rond hierzo. Bewerkt: 29 augustus 2008 door ikt Reageren
Dinkydau Geplaatst: 2 september 2008 Rapport Geplaatst: 2 september 2008 Mij lijkt m0d s0beit een goeie hier. Gebruik air brake om jezelf achter de dumper te plaatsen (in een voertuig), en Ram de dumper die garage uit. Reageren
Hackman Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Inderdaad kun je hem met een Towtruck of een Tractor (ik kan momenteel geen plaatje ervan op WikiGTA vinden) eruit halen. Gewoon vastmaken en wegrijden, die Towtruck en de Tractor komen trouwens wel vaker van pas dus die zou ik ook een plekje gunnen in je garage. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Inderdaad kun je hem met een Towtruck of een Tractor (ik kan momenteel geen plaatje ervan op WikiGTA vinden) eruit halen. Gewoon vastmaken en wegrijden, die Towtruck en de Tractor komen trouwens wel vaker van pas dus die zou ik ook een plekje gunnen in je garage. 6 dagen geleden maakte hij dit topic aan, die dumper zal er al lang uit zijn... MegaPilot. Reageren
vw53steven Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Is dat geen mod?Ik ga namelijk geen mods gebruiken hiervoor hoor! kan je niet een ''towtruck'' gebruiken hiervoor? of een ''tractor''? probeer dat eens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.