vw53steven Geplaatst: 3 september 2008 Rapport Geplaatst: 3 september 2008 Is dat geen mod?Ik ga namelijk geen mods gebruiken hiervoor hoor! kan je niet een ''towtruck'' gebruiken hiervoor? of een ''tractor''? probeer dat eens net zoals hackman zij Reageren
FerryN Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 Is dat geen mod?Ik ga namelijk geen mods gebruiken hiervoor hoor! kan je niet een ''towtruck'' gebruiken hiervoor? of een ''tractor''? probeer dat eens net zoals hackman zij Maar als de voorkant naar binnen staat gaat dat niet lukken Reageren
tjoef Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Geplaatst: 4 september 2008 En dan kan je nog proberen om de Dumper eruit te slepen met een Towtruck of Tractor. Succes Inderdaad kun je hem met een Towtruck of een Tractor (ik kan momenteel geen plaatje ervan op WikiGTA vinden) eruit halen. Gewoon vastmaken en wegrijden, die Towtruck en de Tractor komen trouwens wel vaker van pas dus die zou ik ook een plekje gunnen in je garage. kan je niet een ''towtruck'' gebruiken hiervoor? of een ''tractor''? probeer dat eens Excuus maar.. Lees eens een topic voordat je antwoordt! Reageren
GTA freakje Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2008 (bewerkt) Topic bump :$ Ik heb een politie wagen erin gezet. Toen ontplofde de dumper en was alles weg (jammer van die politie wagen en mijn heilige nrg-500). Maar het is klaar! Dank allemaal. Bewerkt: 26 september 2008 door GTA freakje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.