-Richard- Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Hoi, Ik had een vraagje: Is het mogelijk om de bestanden die google opslaat, nadat je iets opzoekt te verwijderen? (daar bedoel ik mee, dat als je bijv. de 'G' intypt, dat er dan zo'n lijstje verschijnt met GTAgames, gtaforum, gtasa enzovoort.) Als je dit lijstje weer leeg kan maken, hoe moet dat dan? Ik had het al bij google zelf gekeken en er stond wel iets van geheugen wissen ofzo. Maar daar begreep ik niet veel van. Weet iemand of dit kan, en hoe? Reageren
Time Fighter Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Hoi,Ik had een vraagje: Is het mogelijk om de bestanden die google opslaat, nadat je iets opzoekt te verwijderen? (daar bedoel ik mee, dat als je bijv. de 'G' intypt, dat er dan zo'n lijstje verschijnt met GTAgames, gtaforum, gtasa enzovoort.) Als je dit lijstje weer leeg kan maken, hoe moet dat dan? Ik had het al bij google zelf gekeken en er stond wel iets van geheugen wissen ofzo. Maar daar begreep ik niet veel van. Weet iemand of dit kan, en hoe? Als het woord blauw word op delete drukken denk ik. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Als het woord blauw word op delete drukken denk ik. Nee, ik heb het even geprobeerd maar het lukt mij ook niet. Ik zou het zelf ook wel eens willen weten hoe je dat moet doen. Reageren
Slimm Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Ik heb dat niet eens :wacko: Hoe komt het dat ik het niet heb?? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 nee , volgens mij bedoel ik dat niet. Ik bedoel dit. Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 nee , volgens mij bedoel ik dat niet.Ik bedoel dit. Ja, dat bedoel ik. Reageren
Synchro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ja ik weet het kijken ge hebt het lijstje dan gaat ge met u muis naar dat woord dan word dat blauw van weet ik veel en dan delete drukken bij mij gaat dat! Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 ja ik weet het kijken ge hebt het lijstje dan gaat ge met u muis naar dat woord dan word dat blauw van weet ik veel en dan delete drukken bij mij gaat dat! Krijg nou wat! Weet je hoevaak ik dit al geprobeert hebt? En nu doet ie het wel! raar.. maar toch bedant man! Maar het blijft dan toch wel weg? Dat het niet de volgende keer als ik google gebruik het er weer staat.. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Als ik met de rechter muisknop erop drukt dan selecteerd hij het woordje en dan wil hij het woordje gaan zoeken. Met andere worden het wil niet lukken. Reageren
Synchro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) Als ik met de rechter muisknop erop drukt dan selecteerd hij het woordje en dan wil hij het woordje gaan zoeken.Met andere worden het wil niet lukken. ja moet er niet op de drukken gewoon u muis laten niks drukken en dan de hele tijd delete drukken dat lukt hoor!!! @GTA speler ja dat komt terug als het bericht op googe terug komt van opslaan dan kies nee en dan komt het niet meer terug :lol: maar verlopig wel als je dat niet krijgt maar hoe je dat bericht krijgt dat weet ik niet <_< Bewerkt: 22 maart 2005 door GTA cover Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 Het is opgelost zie ik om nou te voorkome dat het weer komt: -Vraagt hij om auto aanvullen druk dan gewoon nee en je vinkt niet meer vragen aan, en voila.. Reageren
Synchro Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 (bewerkt) juist denizzzz het is opgelost oke en mazzeltje gelukt? Bewerkt: 22 maart 2005 door GTA cover Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 22 maart 2005 Rapport Geplaatst: 22 maart 2005 en mazzeltje gelukt? Ja het lukt mij nu ook . Bedankt allemaal voor de hulp. Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Geplaatst: 30 maart 2005 En nou is de grote vraag natuurlijk waarom jullie allemaal zo angstvallig je zoekgeschiedenis willen verwijderen. Ik heb wel zo'n vermoeden... B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.