Ironfist Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 (bewerkt) En nou is de grote vraag natuurlijk waarom jullie allemaal zo angstvallig je zoekgeschiedenis willen verwijderen. Ik heb wel zo'n vermoeden... B) ...om je computer sneller te laten gaan? het is algemeen geweten dat als je je zoekgeschiedenis,cookies,en al die dingen om de zoveel tijd allemaal verwijderd dat je pc een pak sneller is op internet enzo (pubertje... ) trouwens,welk stuk schande gebruikt daar nog in godsnaam internet explorer? bij firefox kun je met een druk op de knop je hele mikmak van opgeslagen zoekdingen verwijderen Bewerkt: 31 maart 2005 door Ironf1st Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 ziet eridd wel makkelijk uit ja, maar ja eer ik mijn vader zo ver heb gekregen dat hij dat er ook daadwerkelijk op laat staan... Mijn vader is Explorer-verlsaafd... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.