Remi-X Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 ben lekker bezig met topics plaatsen beetje in de problemen heh... Maar ik installeer auto mods al een tijdje met succes met sami, en als een mod er niet compitabel ermee is doe ik het met imgtool. Maar nu weet ik het niet meer... Sami zegt dat het script niet overeenkomt met iets ofzo... Hoe kan dat ineens? heb ik teveel mods? ps: ga niet discuseren van gebruik alleen imgtool, want dat is best wel kut werk met dat programma. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Weet je hoed dat komt? Nou als hij aangeeft dat de Mod niet compitabel is, dan start je even SAMI opnieuw op. En als het probleem er dan nog voordoet, dan uninstalleer SAMI dan. En installeer SAMI dan ook opnieuw, en als het dan nog voordoet zal je eventueel een Mailtje naar de Auteur zenden. En dan op een Antwoord wachten. Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 blijkbaar deed hij het weer nadat ik mn pc opnieuw had opgestart :s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.