Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Sinds korte tijd speel ik gta online. Echter zit ik met een paar vragen. Ik heb namelijk af en toe te maken met vastlopers, soms tijdens het opstarten van de server, soms tijdens het spelen. Heeft iemand hier een logische verklaring voor? Ook vraag ik me af of er nog variatie in de verschillende servers zit. Ik heb namelijk alleen nog maar servers gezien waarbij je gewoon doelloos mensen moet neerknallen, waar je dan weer geld/punten voor krijgt waar je uiteindelijk niks mee kan.

Alvast bedankt,

Léon-San Andreas.

Geplaatst:
Beste leden,

Sinds korte tijd speel ik gta online. Echter zit ik met een paar vragen. Ik heb namelijk af en toe te maken met vastlopers, soms tijdens het opstarten van de server, soms tijdens het spelen. Heeft iemand hier een logische verklaring voor? Ook vraag ik me af of er nog variatie in de verschillende servers zit. Ik heb namelijk alleen nog maar servers gezien waarbij je gewoon doelloos mensen moet neerknallen, waar je dan weer geld/punten voor krijgt waar je uiteindelijk niks mee kan.

Alvast bedankt,

Léon-San Andreas.

Dat vastlopen licht aan je computer. Dat heb ik in ieder geval nooit gehad. En die doelloze servers zijn inderdaad heel irritant. Ook heb je nog:

MTA:Race (Aanrader: Pothole Studios)

MTA:Deathmatch (Aanrader: PCP Playground)

MTA:Freeroam (Aanrader: DKR) (De meesten zijn doelloos neerknallen, maar bij DKR kan je niet schieten, maar wel racen en praten!)

Verder heb je ze allemaal wel gehad dacht ik zo.

Geplaatst:

Bij mij loopt het ook af en toe vast, je moet gewoon in het begin een beetje kijken welke Server het beste werkt, allemaal lopen ze wel een keertje vast, maar bij sommigen gebeurt dat veel sneller dan bij anderen.

Als ik MTA speel zit ik meestal op De Zeeman server, die heeft ook wel wat afwisseling omdat je huizen kunt kopen, missies doen(auto & boot), en zo nog van die dingen.

Een andere die ik speel(ik ken den aam niet meteen vanbuiten) is eentje waarbij je bijvoorbeeld zelf politie mag zij nen iedereen die een wanted sterren level heeft moet je dan proberen te vermoorden en dan komt die persoon in de gevangenis, of je kunt ook brandweer man zijn daar, ziekenhuis, taxi rijder, ...

Er zijn dus leuke servers en minder leuke, bij sommigen kun je gwoon spawnen wat je nodig hebt, bij anderen moet je het kopen of verzamelen.

Die 2 servers vind je op Deathmatch. Maar Bierbuikje, is het normaal dat ik bij MTA:RACE nooit een server online zie?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...