stiefurkel Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 hoe kan ik de infernus(411) aleen maar door politie laten gebruiken? ik gebruik godfather source Reageren
danik Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 hoe kan ik de infernus(411) aleen maar door politie laten gebruiken? ik gebruik godfather source public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411 && PlayerInfo[playerid][pTeam] != 2) { RemovePlayerFromVehicle(vehicleid); } return 1; } Reageren
stiefurkel Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 als ik achter mijn eige pc zit ga ik het proberen Reageren
Ophion Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 hoe kan ik de infernus(411) aleen maar door politie laten gebruiken? ik gebruik godfather source public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411 && PlayerInfo[playerid][pTeam] != 2) { RemovePlayerFromVehicle(vehicleid); } return 1; } Dit hoeft niet.. Misschien gebruikt hij geen PlayerInfo, maar gTeam. public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) { if(GetVehicleModel(vehicleid) == 411 && gTeam[playerid] != NAAMVANTEAM) { RemovePlayerFromVehicle(vehicleid); } return 1; } Reageren
danik Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 @jovu123, Lees dan de vraag goed.. Hij gebruikt de gf source en die gebruikt PlayerInfo en team 2 is cop. Reageren
Remcconen Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 @jovu123, Lees dan de vraag goed.. Hij gebruikt de gf source en die gebruikt PlayerInfo en team 2 is cop.Danik, je bent hier net en je meot niet doen of je alles weet. Je helpt in zo'n topic niet alleen degene die de vraag stelt maar ook andere mensen die het nodig zijn. En dat van Jovu is alleen maar een opmerking Reageren
danik Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 @jovu123, Lees dan de vraag goed.. Hij gebruikt de gf source en die gebruikt PlayerInfo en team 2 is cop.Danik, je bent hier net en je meot niet doen of je alles weet. Je helpt in zo'n topic niet alleen degene die de vraag stelt maar ook andere mensen die het nodig zijn. En dat van Jovu is alleen maar een opmerking Dat ik er maar net ben heeft er nix mee te maken ik probeer aleen maar te helpen. Jij was hier ooit ook maar net. Anyway ik reageer gwn op wat je zei en het feit was dat er bij werd gezegt dat het om de GF ging dus vandaar. Reageren
stiefurkel Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 het is gelukt bedankt alemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.