Sprunk Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik ben wat termen op het net tegengekomen waarvan ik niet weet wat ze betekenen (ja ik ben een noobie) Wat is een tech demo en wat betekend AI, en wat houdt het in? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2008 Ik ben wat termen op het net tegengekomen waarvan ik niet weet wat ze betekenen (ja ik ben een noobie)Wat is een tech demo en wat betekend AI, en wat houdt het in? Een tech demo, is een technology demonstration. Een prototype, ruw voorbeeld voor een incomplete versie van een idee. Samengegooid om een kleince showcase te maken van het idee. Bijvoorbeeld van engines... Klik AI daarintegen betekent artificial intelligence. Zo heet er een film ook eigenlijk... Maargoed. De AI betekent het doen en maken dat een NPC (Computer gestuurd character) doet. Zoals reageren op een aanrijding in GTA IV. Of meer zoals opzij springen als een auto op ze afkomt. Een soort van intelligentie... Een quote dan van Wikipedia toont aan: Kunstmatige intelligentie (KI) of artificiële intelligentie (AI) is de wetenschap die zich bezighoudt met het creëren van een artefact dat een vorm van intelligentie vertoont. Het is echter moeilijk te definiëren wat 'intelligentie' precies is. Klaarduidelijk? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.