Jump to content

change your nick?

Recommended Posts

Geplaatst:

ey als ik mijn server wel eens opstart om hem te testen en mijn nick name is gerwin.:Nl:.

dan staat er bij mij server in het begin een heel bericht dat ik me nickname moet veranderen.

maar kan je dat ook weghalen dat je hem niet hoeft te veranderen??

Geplaatst: (bewerkt)
ey als ik mijn server wel eens opstart om hem te testen en mijn nick name is gerwin.:Nl:.

dan staat er bij mij server in het begin een heel bericht dat ik me nickname moet veranderen.

Nee kan je niet. Maar mischien kan je dit doen. Maar ik weet niet of het werkt!

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
if(strcmp("eenanderenaam",name,true) == 0)// verrander eenanderenaam naar iets geheims ofzow.
{
	SetPlayerName(playerid,"gerwin.:Nl:.");
}
}

Dus in je sa-mp client typ je als naam: eenanderenaam

en als je ingame binnen komt dan word je naam automatisch verrandert naar gerwin.:Nl:. maar dit is aleen voor je eigen server. En ik weet niet zeker of het werkt heb ff zomaar wat bedacht.

Bewerkt: door danik
Geplaatst:

Nee kan je niet. Maar mischien kan je dit doen. Maar ik weet niet of het werkt!

public OnPlayerConnect(playerid)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name));
if(strcmp("eenanderenaam",name,true) == 0)// verrander eenanderenaam naar iets geheims ofzow.
{
	SetPlayerName(playerid,"gerwin.:Nl:.");
}
}

Dus in je sa-mp client typ je als naam: eenanderenaam

en als je ingame binnen komt dan word je naam automatisch verrandert naar gerwin.:Nl:. maar dit is aleen voor je eigen server. En ik weet niet zeker of het werkt heb ff zomaar wat bedacht.

ok ik zal et proberen

Geplaatst:
Lees het bericht en je komt er achter dat je geen .: en nog meer andere tekens mag gebruiken :D

Ja in je samp client niet nee. maar als je het via SetPlayerName doet zou het mischien kunnen maar ik weet het niet zeker :puh:

Geplaatst:

Als je GodFather of eender welk RP script gebruikt, is het gebruikelijk dat je naam in de formatie First_Last is. Dus als je gewoon Gerwin_Weetikveel als naam gebruikt zal het waarschijnlijk wel gaan. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...