gerwin1 Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 ey als ik mijn server wel eens opstart om hem te testen en mijn nick name is gerwin.:Nl:. dan staat er bij mij server in het begin een heel bericht dat ik me nickname moet veranderen. maar kan je dat ook weghalen dat je hem niet hoeft te veranderen?? Reageren
danik Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) ey als ik mijn server wel eens opstart om hem te testen en mijn nick name is gerwin.:Nl:.dan staat er bij mij server in het begin een heel bericht dat ik me nickname moet veranderen. maar kan je dat ook weghalen dat je hem niet hoeft te veranderen?? Nee kan je niet. Maar mischien kan je dit doen. Maar ik weet niet of het werkt! public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(strcmp("eenanderenaam",name,true) == 0)// verrander eenanderenaam naar iets geheims ofzow. { SetPlayerName(playerid,"gerwin.:Nl:."); } } Dus in je sa-mp client typ je als naam: eenanderenaam en als je ingame binnen komt dan word je naam automatisch verrandert naar gerwin.:Nl:. maar dit is aleen voor je eigen server. En ik weet niet zeker of het werkt heb ff zomaar wat bedacht. Bewerkt: 28 augustus 2008 door danik Reageren
gerwin1 Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 ey als ik mijn server wel eens opstart om hem te testen en mijn nick name is gerwin.:Nl:.dan staat er bij mij server in het begin een heel bericht dat ik me nickname moet veranderen. maar kan je dat ook weghalen dat je hem niet hoeft te veranderen?? Nee kan je niet. Maar mischien kan je dit doen. Maar ik weet niet of het werkt! public OnPlayerConnect(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,sizeof(name)); if(strcmp("eenanderenaam",name,true) == 0)// verrander eenanderenaam naar iets geheims ofzow. { SetPlayerName(playerid,"gerwin.:Nl:."); } } Dus in je sa-mp client typ je als naam: eenanderenaam en als je ingame binnen komt dan word je naam automatisch verrandert naar gerwin.:Nl:. maar dit is aleen voor je eigen server. En ik weet niet zeker of het werkt heb ff zomaar wat bedacht. ok ik zal et proberen Reageren
Remcconen Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Lees het bericht en je komt er achter dat je geen .: en nog meer andere tekens mag gebruiken Reageren
danik Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Lees het bericht en je komt er achter dat je geen .: en nog meer andere tekens mag gebruiken Ja in je samp client niet nee. maar als je het via SetPlayerName doet zou het mischien kunnen maar ik weet het niet zeker Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2008 Als je GodFather of eender welk RP script gebruikt, is het gebruikelijk dat je naam in de formatie First_Last is. Dus als je gewoon Gerwin_Weetikveel als naam gebruikt zal het waarschijnlijk wel gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.