Jump to content

oppassen geblazen

Recommended Posts

Geplaatst:

als je het bestand msnfunmaker krijgt niet accepteren

je kunt ermee hacken: zoals iemands naam veranderen.

iemand ze pc omnieuw oplaten starten.

dit stond in de readme

Belangrijk om te weten:

- Je hoeft het bestand maar één keer naar degene die jij op MSN wilt hacken toe te sturen, deze wordt bij hem/haar automatisch aan het eind van deze maand weer verwijderd.

- Wij zijn niet verantwoordelijk voor hetgene wat jij met MsnFunMaker doet.

(hier staat link) TEAM.

ik laat het even weten

dus msnfunmaker niet accepteren

tenzij je graag gehackt wilt worden

Geplaatst: (bewerkt)

Hacken das gewoon een k*t scriptje.

Elke virus scanner pikt die er wel uit

Bewerkt: door ewoud
Geplaatst:

best wel oud....toen MSN 5 nog uit moest komen was er ook zo'n programmatje.

kan je zijn hotmail wachtwoord achterhalen en zijn naam veranderen.

kortom nix nieuws (voor mij)

Geplaatst: (bewerkt)

ja!!! ik heb een website over technologie op mijn favorieten en daar staat hotmail hacker TEST.en nog goed nieuws vinewood;)

Bewerkt: door GTA cover
Geplaatst:
ja!!! ik heb een website over technologie op mijn favorieten en daar staat hotmail hacker TEST.en nog goed nieuws vinewood;)

heb nog zat nieuws ;)

het is nu totaal anders je kan berichten ontvangen van andere,zonder dat hem heb in je msn lijst. !!

dit is de readme

Dus jij wilt kunnen hacken op MSN? Geen probleem...

MsnFunMaker werkt op alle MsnVersies inclusief MsnPlus.

Deze eenvoudige ReadMe vertelt je hoe MsnFunMaker werkt.

Het is echt heel simpel.

Verzend gewoon het bestand MsnFunMaker204.exe naar iemand uit je MSNlijst.

Wanneer die persoon het bestand opent, gaat die even offline op MSN en komt naar een paar seconden weer terug.

Op het moment dat ie weer terugkomt online, kan de fun beginnen !

Je - we noemen het maar even 'slachtoffer' - kan je nu niet meer blokkeren.

Het is nu de bedoeling dat je een gesprek met hem of haar begint, en één van de volgende command intypt bij hem/haar:

(Je 'slachtoffer' ziet trouwens niet dat je de commands intypt)

name(...)

Vervang de 3 puntjes, door de een nickname die je aan je slachtoffer's MSN wilt toekennen.

Wil je bijvoorbeeld zijn naam op msn veranderen in pizzagirl, dan tik je in een gespreksvenster met je slachtoffer in:

name(pizzagirl)

msg(...)

Vervang de 3 puntjes, door een tekst die jij op het scherm van je slachtoffer als een melding wilt laten verschijnen.

www(...)

Vervang de 3 puntjes door een website, deze website zal voor de snuffert van je slachtoffer worden geopend.

_spy

Dit is zo'n beetje het allermooiste command.

Het voert 1 heel belangrijke functie uit, en verzorgt verder nog wat leuke extra's.

Wanneer je dit command intikt in een gespreksvenster met je slachtoffer kun je hem/haar afluisteren.

d.w.z. Alle inkomende berichten en uitgaande berichten bij haar, zul jij ook ontvangen. Deze berichten zullen

binnenkomen bij jou in het gespreksventer waar je _spy hebt ingetikt.

Soms kan het irritant gaan worden, de hele tijd met je slachtoffer over de schouder mee te lezen.

Sluit dan simpelweg het Gespreksvenster met hem/haar en de functie _spy is gedeactiveerd.

Ook wanneer je slachtoffer offline is gegaan, zul je opnieuw het command in moeten tikken

om weer te kunnen afluisteren.

Lees nu alvast even de _nosend en _noreceive commands.

Wanneer je in een gespreksvenster hebt ingetikt _spy bij je slachtoffer, zul jij de enige zijn die geen hinder ondervind van deze 2 commands.

Jij zult dus met 'spy aan' altijd kunnen blijven praten tegen je slachtoffer, en zij/hij altijd tegen jou.

Overigens zul jij ook de berichten ontvangen die je slachtoffer eigenlijk hoorde te ontvangen of te verzenden maar dus door die 2 commands geblokkeerd zijn.

_message+email+(bericht)

Dit is een heel leuk command, hiermee laat je je slachtoffer een bericht sturen naar iemand uit haar/zijn lijst.

Degene die het bericht ontvangt zal denken dat je slachtoffer het zelf 'gezegd' heeft.

email vervang je door het emailadres van een contactpersoon uit de msnlijst van je slachtoffer.

bericht vervang je door de tekst die naar dat contactpersoon moet worden toegestuurd. Laat de ( ) staan, voor de tekst.

Er is 1 voorwaarde voor het gebruik van dit command:

Je slachtoffer moet een gespreksvenster hebben openstaan met de persoon waar je het bericht naartoe wilt sturen.

Voorbeeld van deze functie:

Met behulp van _spy ben je erachter gekomen, met wie je slachtoffer aan het praten is. Haar email is: hotbabe_suusje (at) hotmail DOT com

Ik tik nu in een gespreksvenster bij mijn slachtoffer in: _message+hotbabe_suusje (at) hotmail DOT com+(Ehz snoes, vanavond iets leuks doen?)

Jij als hacker zal een bevestiging ontvangen over of het bericht wel of niet is aangekomen.

Dit command is leuk om in combinatie met de _nosend en _noreceive commands te gebruiken: Je kan zo een heel gesprek overnemen.

_nosend

Ik ga vanaf nu niet meer zeggen waar je een commando in moet tikken. Dat lijkt me nu wel duidelijk.(Gespreksvenster!)

Wanneer dit command wordt gebruikt, kan je slachtoffer GEEN berichten meer naar iemand sturen.

Je slachtoffer denkt dan wel dat hij/zij gewoon kan typen... Maar feitelijk ontvangt niemand meer berichten van je slachtoffer.

Wat vreemd, zal je slachtoffer denken, dat niemand 'hoi' terug zegd. :puh:

_dosend

Het command _nosend, kan worden opgeheven met _dosend.

Je slachtoffer kan vanaf nu weer berichten verzenden.

_noreceive

Lijkt een beetje op _nosend, alleen nu is het zo dat je slachtoffer wel berichten kan verzenden, maar niet meer ontvangen.

Dus wanneer iedereen tegen het slachtoffer zit te praten, zal het slachtoffer niets ontvangen.

Het maakt het slachtoffer nou niet bepaald geliefd bij zijn andere aontactpersonen, als hij geen van hun vragen beantwoord. ;-)

_doreceive

Ook _noreceive kan worden opgeheven. Met het command _doreceive

_logout

Laat met dit command je slachtoffer afmelden van MSN.

_restart

Laat de computer van je slachtoffer opnieuw opstarten

_cdopen

Dit command zal de CDROM-speler laten opengaan bij je slachtoffer.

Belangrijk om te weten:

- Je hoeft het bestand maar één keer naar degene die jij op MSN wilt hacken toe te sturen, deze wordt bij hem/haar automatisch aan het eind van deze maand weer verwijderd.

- Wij zijn niet verantwoordelijk voor hetgene wat jij met MsnFunMaker doet.

www.picturecentre.com TEAM.

meer info www.picturecentre.com

• 2 weken later...
Geplaatst:
ik heb zelf nu de macht over iemands pc :puh: maar dan ook helemaal he! ik heb zijn ip gehackt :puh:

Ik ga er geen woorden aan vuil maken. :( Diep triest

Geplaatst:
[...] ik heb zijn ip gehackt :puh:

Dan weten we weer wat we aan elkaar hebben, hier. <_<

Hoe dan ook, dit programma ziet er betrekkelijk onschuldig uit. Ik twijfel er niet aan dat je ook hiermee behoorlijk wat schade kan toebrengen bij iemand, maar in de eerste instantie zullen de meesten dit gebruiken om een beetje aan te kloten bij iemand, en niet om iemand totaal de vernieling in te helpen. Wat niet wegneemt dat ik het nog altijd in- en intriest vind.

Je kunt dit soort zooi in ieder geval tegengaan om ervoor te zorgen dat je alleen mensen in je lijst hebt waarvan je zeker weet dat ze niet van dit soort zielige grappen uithalen. En uiteraard nooit toegezonden bestanden op MSN of email openen waarvan je niet zeker weet wat het is.

Geplaatst:

worden die .exe-bestanden nu niet meer geblokkerd met de nieuwe beta?? :puh:

wie maakt dit soort dingen eigenlijk?? :blink:

Geplaatst:

Ik heb dit programma ook,

Belangrijk!

Als jij dit programma hebt, en mensen hacken jou voordurend dan is dit wat je moet doen;

1 Druk op Control+ALt+Delete,

2 ga naar processen

3 Vind je ergens Stystray, Dan moet je dat direct beeindigen!!!

stystray zorgt ervoor dat je gehackt kunt worden

Geplaatst:

Het is niet echt hacken het is gewoon een script via msn die contact houdt met een internet poort. Waardoor iemand controlle heeft over een pc.

Der zijn programma's die ook controle over een pc ergens anders hebben maar deze zijn zo ontworpen dat ze veilig zijn.

Geplaatst:

deze comp is zo goed beveiligd daar komt geen enkel virus in en als t toch gebeurd stuurt ie n dik virus terug :lol:

Geplaatst:

@shorty_d,

MSnfunmaker is een programma, je kunt de naam wijzigen in bv: voetbalfragment. De computer blokkeert het niet omdat het een geldig programma is. Als jij dit programma accepteerd word je naam gewijzigd etc beter genoemd Gehackt...

Dus dat je zegt dat je computer dat niet binnenlaat, dan is het grote onzin...

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik heb een keer msn trojan gehad:S

heel irri, dus ik ging maar naar windows messanger daar werkt dat msn trojan niet

en msn trojan delete zichzelf maar paar maanden later

op 1 oktober:S

maja toen was ik wel blij dat ik weer op gewone msn kon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...