timwing Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik heb laatst fraps gedownload om wat gta filmpjes te maken, maar mijn pc speeltt geen geluid meer af. Hij herkent geen avi of mp3 files meer, en ik kwam erachter dat ik gta dus niet meer kan spelen, dan zegt ie: cannot find audio gebeure. Het word echt vervelend... Iemand dit ook gehad, en hoe opgelost? Ben het echt best zat Maar het zou fijn zijn als jullie kunnen helpen... Reageren
GTA Monster Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Heb je een illegale gedownload? Reageren
timwing Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Niet dat ik weet gewoon van: http://www.fraps.com/ Reageren
Wickedmen Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 hoe maak je eigenlijk filmpjes met fraps en trouwens timwing je hebt de legale >>> Door Thundercover: Naast dat het compleet offtopic is, kan je het eerste antwoord vinden op Fraps.com of misschien wel ergens op dit forum. Je tweede vraag was al door GTA Monster gesteld en beantwoord. <<< Reageren
Jopper47 Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 Misschien kun je een audio driver downloaden, of even googlen. Reageren
QuaZ Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2008 (bewerkt) Inderdaad, een audio driver, en anders is je geluid gewoon naar de klote en moet je nieuwe boxjes aanschaffen, ikzelf heb een laptop van packardbell waarbij op de achterkant een serienummer en een productnummer staat. Die kan ik invullen bij hun support en dan kan ik alle drivers voor mijn laptop downloaden, ik weet niet of dit bij alle merken zo is adilovn Fraps is speciaal gemaakt om in spellen op te nemen en niet voor iets anders Bewerkt: 30 augustus 2008 door QuaZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.