End Of The Riot Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) ik heb een domme vraag :$ maar hoe start je CD's op met vista want ik vind dat niet :S ps:mijn 500ste post Bewerkt: 28 augustus 2008 door end of the riot Reageren
.Senne Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 als ik je vraag goed begrijp, ga dan gewoon naar 'computer' en dubbelklik op de schijf waarin de CD zit.. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Dat is niet helemaal waar want dan open je de CD niet, dan word de set-up opgestart. Je moet met je rechter muisknop op het CD icoontje klikken en dan openen kiezen Reageren
.Senne Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Dat is niet helemaal waar want dan open je de CD niet, dan word de set-up opgestart. Je moet met je rechter muisknop op het CD icoontje klikken en dan openen kiezen hij vraagt toch om op te starten en niet om te openen? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 als ik je vraag goed begrijp, ga dan gewoon naar 'computer' en dubbelklik op de schijf waarin de CD zit.. maar ik heb alle schijven al is bkeken maar ik vind de CD niet Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 kan iemand mij helpen want het is vet irritant Reageren
ikt Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Er is dan een kans dat de CD kapot is. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Dat is niet helemaal waar want dan open je de CD niet, dan word de set-up opgestart. Je moet met je rechter muisknop op het CD icoontje klikken en dan openen kiezen hij vraagt toch om op te starten en niet om te openen? Oja, te snel gelezen Zitten er krassen o.i.d. op die CD? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Dat is niet helemaal waar want dan open je de CD niet, dan word de set-up opgestart. Je moet met je rechter muisknop op het CD icoontje klikken en dan openen kiezen hij vraagt toch om op te starten en niet om te openen? Oja, te snel gelezen Zitten er krassen o.i.d. op die CD? nee Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Draait de cd wel? (dat zoemende geluid beetje) Weet je de naam van de cdspeler? De snelheid? En of hij cd/dvd afspeelt of alleen cd? Als t goed is moet je met deze info toch wel de goede speler kunnen vinden in mijn computer. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Of je lezer/brander is gewoon kapot, of wordt niet herkend door Windows. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Heb je Pinnacle Studio 11 of hoger. Dit programma zuigt heel hard. Je CD drivers worden dan overschreven zodat ze alleen met Pinnacle gebrand kunnen worden. De oplossing lag dan in de register. Ik update wel als ik het papiertje vind met de info. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Probeer eens: De schijf met een Droge Zachte Doek schoon te maken van binnen naar buiten. Doe het dan weer in de Driver. Dan in Computer --> Rechtermuisklik op de Schijf -->Verkennen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.