Jump to content

Automatisch afspelen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :)

Bij mij werkt het automatisch afspelen niet, sterker nog, dat heeft deze computer nooit gedaan. Ik heb via "regedit" bij uitvoeren al geprobeerd, bij zowel "HKEY_LOCAL_MACHINE" als bij "HKEY_CURRENT_USER", maar geen van beiden helpt; de instellingen staan gewoon goed. Ook bij de DVD-rom-speler in Deze Computer (Eigenschappen > Automatisch afspelen) staat alles op "vraag mij iedere keer wat ik wil afspelen".

Ik krijg dus niet de popup van wat wil je hebben: afspelen met WMP, openen in een map of geen actie ondernemen. Als ik in "Deze Computer" op het DVD-rom station klik (er zit een originele DVD in) dan krijg ik gewoon de map.

Ik heb Windows XP.

Waarom speelt hij niet gelijk af? Kan iemand mij helpen het weer aan te zetten? :D

Geplaatst:

Hoi,

Je moet daarvoor eerste zorgen dat er op het medium het bestandje autorun.inf bevindt. Zo niet? Kan het hier aan liggen. Ik denk dat je AutoRun instellingen zijn gemixed. Dit gebeurt als je Pinnacle Studio 10, 11 of hoger installeert. Je moet in het Configuratiescherm zijn;

Windows Vista: Configuratiescherm -> Automatisch afspelen

Windows XP: Ik moet je telleurstellen. Windows XP heeft deze functie, hopelijk wordt die er in een patch of een hotfix in gepropt :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...