Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Hopelijk is het wat, heb er ongeveer een uurtje over gedaan. Versie 1: Versie 2: Commands en Rate's plz Bewerkt: 28 augustus 2008 door Kloep Reageren
M4X Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Ziet er leuk uit Kloep. Jammer dat het contrast veel te hoog staat, hierdoor is het lichteffect van de auto veel te fel waardoor je de auto nauwelijks meer ziet. Volgensmij heb je verder ook heel veel aan de auto toegevoegd, waarvan het meeste er wel goed uit ziet. Het staat alleen niet zo mooi in verhouding met de achtergrond, die dan weer grotendeels zwart en leeg is. Een paar brushes zouden waarschijnlijk mooi staan. Ook zou ik je naam een ander kleurtje geven, zodat 'ie wat opvallender is. En als laatste vind ik de border een beetje te dik, als ik jou was zou ik 1px zwart nemen of een witte binnenborder 70% Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Dank je, idd iets te fel als ik er langer naar kijk, De De auto zelf bestaat uit 3 lagen. De border en tekst is gemakkelijk te veranderen Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Versie 2: Er zit een witte border op! Bewerkt: 28 augustus 2008 door Kloep Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Sorry Kloep, maar ik vind hem echt niet mooi. De render past niet bij de achtergrond en ook de lettertypen en kleuren vind ik niet goed passen bij de auto. Geef je maar een 5 deze keer EDIT: Versie 2 vind ik al beter, geef V2 een 6.5 Bewerkt: 28 augustus 2008 door Sprunk Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 (bewerkt) Dank je, onvoldoendes is niet erg, zolang ik er maar van leer Meer vote's? Bewerkt: 28 augustus 2008 door Kloep Reageren
Jay; Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Om eerlijk te zijn Kloep, vind ik de signature ronduit lelijk. De auto past niet bij de achtergrond, de achtergrond past niet bij de tekst en de felle kleuren van de Aston niet bij het geheel. Wat mij betreft had je de achtergrond wat spannender kunnen maken door bijvoorbeeld mooie effecten die langs de Aston heen lopen en kon je de tekst 'Aston Martin' wat duidelijker naar voren laten komen. Verder had ik dat groene van de render echt weggelaten, kleurgebruik is zeker iets waar je met deze sig op moet letten. De tekst met 'Kloep' zou ik verder helemaal weglaten of een hele andere font kiezen. Zorg voortaan dus dat je wat met de achtergrond doet en dat je de hele render naar voren laat komen, niet alleen een deel. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 dat groene hoort bij de afbeelding, dus hoe kan ik dat dan weglaten? Het zat al op de afbeelding... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.