Jump to content

dining out


eatmydust12

Recommended Posts

Dit hebben veel mensen, dat de verhaallijn niet verder speelt. Er is altijd maar één antwoord op en dat is: heb geduld. Ga een paar keer saven, zodat de tijd weer 6 uur vooruit gaat. Check al je e-mails in het Tw@, en kijk ook je sms'jes eens na. Kijk ook even na of je je mobiel niet op de 'Sleep stand' hebt staan. Als je dit hebt geactiveerd, word je voorlopig niet meer gebeld. Je kunt weer gebeld worden als je dit gaat deactiveren. Probeer eerst al deze optie's, en dan zien we weer verder. ^_^

Succes! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon je bed instappen saven(of niet wat jij wil maakt niks uit gaat bij beide gevallen 6 uur(ingame) voorbij)

suc6

en trouwens gewoon cutscenes overslaan dan lukt het wel;)

ik heb al zo'n 7 keer gesafed in tussen tijd, niks gebeurt...

Link to comment
Delen op andere websites

Fijn dat ik dat weet, want nu weet ik ook de reden waarom hij niet verschijnt op je radar. Je moet eerst deze missie's voltooien voordat je gebelt word om de missie Dining Out te doen. Je word niet na elke missie gebelt voor de volgende missie hoor.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat mijn collega (lol) je al heeft geholpen maar in het vervolg kun je misschien beter even op WikiGTA kijken. Dat scheelt ons weer wat gepuzzel om het uit te zoeken en dan kun je sneller weer verder spelen. Als je niet precies weet waar je moet kijken dan kan je hier er direct naartoe. Op WikiGTA kan je trouwens nog meer handige informatie vinden die soms heel goed van pas kunnen komen, dus een aanrader voor je Favorieten. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...