Jump to content

erge trojan

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem een grote probleem

een paar maanden geleden heb ik gta 3 gekocht ik wou online spelen dus had ik ergens een gta 3 multiplayer

gedownload ik instaleer hem en start gta 3 op als ik play kies krijg ik waar vroeger nieuw game stond nu start muyltiplayer game dus dat doe ik dan krijg je allemaar credits en een video waar de personage op een gebouw staat

dus wil ik hem oninstalleren dat lukt niet omdat ik het bericht krijg cold not open install.log.file niks aan de hand denk ik dus ik oninstalleer gta 3 maar nadat ik hem heb geinstaleerd krijg ik nog steeds multiplayer dus oninstalleer hem opnieuw en instaleer hem in een andere map multiplayer dus weg en new game is dus terug een paar maanden later oninstaller ik de multiplayer wat blijkt ik ken sommige multiplayer mappen niet weg halen ik krijg geen toegang ik installeer gta 3 multiplayer opnieuw wat blijkt er zitten 2 virussen in 1 worm en 1 trojan ik had toen ik de eerste keer multiplayer installerde one care toen zei hij niets nu heb ik avira

en nu doet mijn computer heel raar ik kan veel dingen niet doen bijvoorbeeld

1 ik kan windows vista service pack 1 niet instaleren

2 windows live messenger reageert soms niet

3 de virus pakt soms bestanden van me af bijvoorbeeld ik had najib amhali most wanted op een dag was tie weg

4 op een dag ging ik naar me hotmail was iemand daar geweest omdat ik een mail vond in de prullenbak die ik niet had gelezen

5 ik kan niet meer in stand by modus

6 ik kan soms niet meer op internet

help me alsjeblieft

Geplaatst:

Zou je de naam van de GTA III MP kunnen geven? Ik weet niet welke er allemaal zijn..

Dat Most Wanted van Najib Amhali weg is ligt waarschijnlijk aan dat er een virus in zat.( of dat dacht de virusscanner).

Dat Windows Live Messenger soms vast loopt kan eraan liggen dat je een te trage pc hebt en/of je hebt teveel progamma's aanstaan.

In jou geval kun je het best Windows opnieuw installeren. Belangrijke dingen kun je backuppen.

Geplaatst:
Zou je de naam van de GTA III MP kunnen geven? Ik weet niet welke er allemaal zijn..

Dat Most Wanted van Najib Amhali weg is ligt waarschijnlijk aan dat er een virus in zat.( of dat dacht de virusscanner).

Dat Windows Live Messenger soms vast loopt kan eraan liggen dat je een te trage pc hebt en/of je hebt teveel progamma's aanstaan.

In jou geval kun je het best Windows opnieuw installeren. Belangrijke dingen kun je backuppen.

ik heb een snele computer en mijn neef had ook zoiets op een dag waren al zijn liedjes weg 1100 om precies te zijn hij was echt pissig dus heeft ie vista geformateerd en op^nieuw gedaan dus nuweet je ook dat een trojan spullen kan afpakken

geen zin om windows vista opnieuwe te installeren

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Geplaatst:

Ik gebruik zelf AVG dus ik weet niet hoe je daar virussen verwijderd. Waarschijnlijk ergens in de 'Virus Vault' zit die optie wel.

Geplaatst:
Ik gebruik zelf AVG dus ik weet niet hoe je daar virussen verwijderd. Waarschijnlijk ergens in de 'Virus Vault' zit die optie wel.

start avira op en klik op scan system now als er een virus is krijg je een bericht

Geplaatst:

download anders ad-aware, die kan je gratis gebruiken, en haalt echt heel veel rotzooi weg. Je kan ook nog malwarebytes'antimalware en spybot- search & destroy proberen. Dat zijn de toppers op antivirus, spyware, en troyan gebied!

suc6 :tu:

Geplaatst:

EN GEBRUIK OOK NOOIT ONBEKENDE VIRUSSCANNERS!!!! Je hebt toch niet zo'n scanner die je krijgt in een popupje van internet explorer, die net alsof je pc scant en altijd zegt dat er 200 bestanden zijn geïnfecteerd?

Zowel: dan kan je een nieuwe pc kopen, deze zijn heel erg gemeen!

Story:

Een vriend van mij uit de straat dacht dat het ook wel werkte, het zogenaamde ANTIVIRUSCHERM. Maar het was niet genoeg... Die bleef maar waarschuwingen geven: verwijder het! Dus wat doet hij, hij installeert er nog een paar van zulke scanners....MRSPYWARE, TROJANZOEKER, allemaal uit popups. Een weekje later werd z'n pc traag en een hoop dingen werkte niet meer. Hij vroeg aan mij om z'n pc te herstellen maar dat kon echt niet meer. Ik heb windows opnieuw geinstalleerd en daarna heb ik gekeken hoe het met z'n harde schijven was. Gewoon van elke schijf wel meer dan de helft beschadigd!!! Dus daar heb je niet veel meer aan, z'n andere hardware zal ook wel aangetast zijn vanwege het geluid dat anders is.

OPPASSEN DUS!!!!

Geplaatst:
download anders ad-aware, die kan je gratis gebruiken, en haalt echt heel veel rotzooi weg. Je kan ook nog malwarebytes'antimalware en spybot- search & destroy proberen. Dat zijn de toppers op antivirus, spyware, en troyan gebied!

maar moet ik nou doen wat jad zij of zijn dat ook virussen

trouwens ik heb de multiplayer gevonden http://www.thegtaplace.com/downloads/mta/MTAInstall05.exe

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Geplaatst:

trouwens ik heb de multiplayer gevonden http://www.thegtaplace.com/downloads/mta/MTAInstall05.exe

De progamma's die jad je gaf zijn geen virussen. En over de multiplayer, voor zover ik weet zit daar een unistaller in. Installeer het opnieuw en verwijder het weer. Je kan ook naar 'Progamma's en Onderdelen' gaan.

@R[E]/\/\i!i!, Virussen kunnen niet zo erg je pc kapot maken dat je een nieuwe pc hoeft te kopen. het vergt alleen enige moeite om het weer te verwijderen.

Geplaatst:

De progamma's die jad je gaf zijn geen virussen. En over de multiplayer, voor zover ik weet zit daar een unistaller in. Installeer het opnieuw en verwijder het weer. Je kan ook naar 'Progamma's en Onderdelen' gaan.

@R[E]/\/\i!i!, Virussen kunnen niet zo erg je pc kapot maken dat je een nieuwe pc hoeft te kopen. het vergt alleen enige moeite om het weer te verwijderen.

maar ik kan dat niet als ik dat doe zegt ie cold not open install log file

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...