WackoX Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2008 Hallo, Want is de makelijkste manier om een speedo meter te maken? ik heb al format, gametextforplayer etc. maar hoe doe ik dat dat je alleen ziet hoe snel ik ga? ik zat zelf te denken aan getplayerposition, en dan x, y, - min nog wat ofzo.. Reageren
JeGe Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2008 bumb? en je kan er btw genoeg downloaden op official samp forum xD Reageren
Thinkie Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 bumb?en je kan er btw genoeg downloaden op official samp forum xD dat vindt 'rpas' niet orgineel ;p kijk in mijn sig btw voor hun script ( wat wacko en ik hebbe gemaakt ) kan je miss linkje posten welke compileable is met hun script Reageren
WackoX Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 (bewerkt) Rot op kut think verwijder dat linkje nu! ik heb je nooit toesteming gegeven om mijn script te releasen! jij hebt geen zak gedaan, HAAL HET NU WEG!!!! Bewerkt: 13 september 2008 door WackoX Reageren
nulop Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Rot op kut think verwijder dat linkje nu! ik heb je nooit toesteming gegeven om mijn script te releasen! jij hebt geen zak gedaan, HAAL HET NU WEG!!!! Calm down dude stuur hem een pm of vraag een admin om dat weg te halen dit is off topic Reageren
Remcconen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Rot op kut think verwijder dat linkje nu! ik heb je nooit toesteming gegeven om mijn script te releasen! jij hebt geen zak gedaan, HAAL HET NU WEG!!!! Calm down dude stuur hem een pm of vraag een admin om dat weg te halen dit is off topic Jij weet niet waar dit over gaat. Dus bemoei je er ook niet mee. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Think was toch banned op Rpas. Reageren
JeGe Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Ik word ook geband als ik join met de naam Noisekick >: D Ze mogen mij niet echt daarom join ik steeds met valse namen >: D Reageren
Timske Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Mensen blijf ontopic ofso Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.