Jump to content

Vraagje over trainer en mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap het verschil tussen een trainer en een mod niet.

Weten jullie mieschien wat het verschil is? :?

Zoekmachine gebruikt niks gevonden.

Edit: Oke bedankt ik snap het nu :)

Bewerkt: door zaahed
Geplaatst:

Een trainer is een programmaatje dat het mogelijk maakt om extra cheats te gebruiken. Je kan met de normale cheats van San Andreas maar een beperkt aantal voertuigen spawnen, maar met een trainer kun je elk voertuig spawnen. Meer opties zoals zwaartekracht veranderen, missie timer stoppen en andere zaken zitten meestal ook op zo'n trainer.

Een mod veranderd bestanden in SA zelf. DUs je vervangt de originele bestanden door een mod. En van de mod zul je dan ingame de effecten zien. Dat kan een nieuwe auto zijn, maar ook een nieuwe missie.

Geplaatst:

Het is makkelijker om onderscheidt te maken tussen 'tooltjes' (hulpmiddelen) en modificaties.

Zoals de naam al doet vermoeden zal je met een modificatie het spel modificeren (aanpassen). Sommige mods zorgen ervoor dat je oude savegames niet meer kunt gebruiken na installatie ervan; dan zal je dus een nieuw spel moeten beginnen.

Tooltjes zijn meer losse bestandjes die je kan gebruiken samen met GTA:SA zonder dat deze het spel aanpassen, oude savegames zijn dus altijd gewoon te gebruiken met tooltjes. Voorbeelden van tooltjes zijn: SAMA, SA Place Manager en sommige trainers.

Geplaatst:

Bij trainers moet je meestal eerst je gta openen. En dan moet je de trainen openen. Dan kun je soms F2 t/m F12 intypen voor een bepaalde optie, want optie F1 is replay..

Mods zitten eigenlijk alleen in GTA

Geplaatst:
Bij welke missie ben je precies? Want na de missie 'The Green Sabre' kun je tijdelijk géén territoria veroveren. Na de missie 'Grove4Life' kun je weer buurten overnemen.

Ik start altijd eerst trainers op en klik dan op (iets als): Launch (gamenaam?), Start Game, Start (gamenaam). Ik heb hier verder nog nooit problemen mee gehad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...