Dieko Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 Ik heb een Crackpand gevonden in GTA IV. Je kan daar in gaan als je online speelt of ofline. Snapmap:Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Denimo Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 lol grappig wist ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 ken deze al het is ook niet echt een easteregg een huis of gebouw of wat dan ook waar je in kan in bohan zijn er heel veel kanje lekker free runne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 vet nog niet gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVOwns Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Goed gevonden alleen de snapmap klopte niet helemaal volgensmij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 30 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2008 Goed gevonden alleen de snapmap klopte niet helemaal volgensmij jawel, als het je niet gelukt is om er in te gaan, je moet via de achterkant erin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlpheNoord Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 Op je snapmap ligt het huis aan de andere kant van de snelweg. Het is hetzelfde huis van de missie met Playboy X en zo'n biker, en ja, je moet er via de achterkant in. Of via de deur waar je in de missie uitgaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 In dat gebouw moet je ook een missie doen met Playboy X. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rupie4 Geplaatst: 31 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 augustus 2008 Hier heb je ook een missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 4 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2008 Goed gevonden, straks maar eens naar gaan zoeken. Keep it up! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjippie Geplaatst: 5 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2008 hahaha grappig gevonden, ik kijk morgen gelijk ff BTW: 200'e post!!! ieder1 krijgt een snoepje van me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Heart Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 september 2008 Goed gevonden ga snel kieken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.