iefen Geplaatst: 28 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2008 ik weet niet hoe je mods/auto's/wapens/mensen(dus geen skin maar mensen) instaleert ik heb nu wel het programma dirmanager ik weet niets over dat hele mod gedoe en die .dat .coll kan iemand mij een tut geven of het goed uitleggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 29 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 iemand? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 Waarschijnlijk is de reden dat niemand de afgelopen 24 uur op je gereageerd heeft dat je ogenschijnlijk geen enkele moeite doet om zelf je probleem op te lossen. Op dit forum is namelijk een heel stuk besteed aan het modden van de GTA serie. Als je daar gekeken had (blijkbaar niet, anders had je daar wel gepost) zou je ongetwijfeld de dikke kop Master Tutorial List zien staan. Hierin staan superveel tutorials over haast alle aspecten van het modden van GTA. Dus ook genoeg over het installeren van dit soort mods. Kijk maar eens bij de handleiding voor IMG Tool 2.0, om te beginnen. Ik ga je geen kant en klare links geven, volgens mij heb ik genoeg informatie gegeven. Wordt je meteen een beetje meer wegwijs op dit forum als je zelf rondsnuffelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.